vrijdag 21 november 2014

TRAVEL: Preparing for Amsterdam



I wasn't really planning on still going on a citytrip this year but this weekend I will in Amsterdam for about 24h. The occasion: my best male blogger friend Kevin has a cooperation with The Sting and is invited to their #In Denim We Trust party. Guess which lucky lady gets to be his plus one on Friday evening? Yes, indeed that would be me.

NL: Ik was niet echt van plan om dit jaar nog op citytrip te gaan maar dit weekend zal ik toch 24h doorbrengen in Amsterdam. De gelegenheid: mijn beste mannelijke blogger vriend Kevin heeft samengewerkt met The Sting en werd uitgenodigd voor hun #In Denim We Trust feestje. En raadt eens welke geluksvogel mee mag gaan als "plus one" op vrijdagavond? Ja, inderdaad dat ben ik. 


The line-up sounds great; Dr. Lektroluv and a surprise act and almost all my favorite bloggers from the Netherlands will be there. As you may know I've attended some blogger classes over there in the past and therefore I'm quite familiar with the Dutch blogging scene. It's so exciting to see all these fabulous ladies and gents again.

NL: De line-up klinkt geweldig; Dr. Lektroluv en een verrassingsact en al mijn favoriete bloggers van Nederland zullen er zijn. Zoals jullie misschien wel weten, woonde ik enkele blogger classes bij in het verleden en daardoor ben ik wel redelijk bekend met de Nederlandse blog scene. Wat geweldig dat ik al deze fantastische dames en heren weer opnieuw ga zien. 



Saturday Kevin and I will do some shopping, my first time in Amsterdam, yeah! I can't wait to discover the iconic Kalverstraat, PC Hoofdstraat,... Many stores are on my must-go list such as Topshop, Karen Millen and Abercrombie & Fitch.

NL: Zaterdag zullen Kevin en ik dan wat gaan shoppen, mijn eerste keer in Amsterdam, yeeh! Wat spannend om de iconische Kalverstraat en PC Hoofdstraat te ontdekken. Veel winkels staan op mijn must-go lijstje zoals Topshop, Karen Millen en Abercrombie & Fitch. 

picture credit Hashtag by Lily

I'm also looking forward to the lovely food we will be consuming. If you are in need for lunch and dinning places in Amsterdam, definitely check out Lily's blog, which is a great source of mouthwatering addresses. Keep an eye on my Instagram feed @karenliesens to follow my Dutch adventures.

NL: Verder kijk ik uit naar al het heerlijke eten. Als je nood hebt aan heerlijke lunch en diner adresjes in Amsterdam, dan moet je zeker Lily's blog eens bezoeken. Dit is een geweldige bron van watertandende adresjes. Hou dit weekend dus zeker mijn Instagram pagina @karenliesens in de gaten om mijn Nederlandse avonturen te volgen. 

5 opmerkingen:

  1. Leuk dat je mag gaan! Ben benieuwd naar je verslag van het event.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. It's a wonderful city !! I was in Amsterdam in October and there is a lot of things to do!
    Have a good trip :)

    http://collectiondenel.blogspot.fr/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Yeah heb er zin in!!!

    Xx Kevin
    Http://justkvn.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Was leuk om je te ontmoeten. Heb j heet naar je zin gehad op de party en in Amsterdam?

    XxX
    www.wendyvansoest.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. idem Wendy! Ja het was super gezellig en Amsterdam is echt een gezellige stad!

      Verwijderen