maandag 29 september 2014

EVENT: Antwerp Fashion Festival Shopping Night

In the previous article I already told you a bit about the Antwerp Fashion Festival and showed the outfit I wore. I had so much fun that day with my friend Linde. We first shot some outfit pictures and I got my nails done by the amazingly talented Elfi De Bruyn. Afterwards we had a lovely Italian dinner and frozen yoghurt at Moochie, I can really recommend this place. After so much amazing food Linde and I were totally recharged to hit the shops that participated in the shopping night.

Stores were open late and organized different kind of activities. I attended several in store events from Fashion Club 70; Pinko organized a ladies night with personal shopping advice and the usual drinks, at Red Valentino we enjoyed a fashion show with the latest collection and last but not least a lovely street party at 7Jeans. Below you get an impression of the day I spend in Antwerp.

NL: In het vorige artikel vertelde ik jullie al een beetje over het Antwerp Fashion Festival en toonde ik de outfit die ik droeg. Ik had echt een leuke dag met mijn vriendin Linde. Eerst maakte we wat tijd vrij voor outfit foto's en liet ik mijn nagels doen door de enorm getalenteerde Elfi De Bruyn. Daarna genoten we van een heerlijk Italiaans diner en frozen yoghurt bij Moochie, een echte aanrader. Na al dat eten waren Linde en ik helemaal klaar om naar de winkels te trekken, die deelnamen aan de shopping avond.

De winkels bleven later open en organiseerde verschillende soorten activiteiten. Ik woonde enkele evenementen van Fashion Club 70 bij; Pinko organiseerde een ladies night met gepersonaliseerd shoppingadvies en natuurlijk drankjes, bij Red Valentino was er een modeshow van de laatste nieuwe collectie en niet te vergeten was er nog een geweldige street party bij 7Jeans. Hieronder schets ik een beeld van mijn dagje Antwerpen.


My friend Linde and me
 Frozen Yoghurt, my new nail art and me at the Red Valentino store


the Pinko Ladies Night


One of my favorite silhouettes from Red Valentino



Zalando's Blogger Awards 2014

Dit is één van jullie laatste kansen om een waardbon van €500,- te winnen voor de Zalando webshop. Klik op de groene knop hierboven en stem op mijn blog door de volgende URL in te geven

http://dressinginlabels.blogspot.com

6 opmerkingen:

  1. Love this… beautiful event!
    kisses from Miami,
    Borka
    www.chicfashionworld.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love your blog! This looks like such a fun event, those are the best. Following you on bloglovin, instagram & twitter if you'd like to follow back! Looking forward to future posts :)

    Chelsea
    Chowing Down by the Bay
    Bloglovin
    Instagram
    Twitter

    BeantwoordenVerwijderen