donderdag 11 september 2014

PREVIEW: Alexander Wang x H&M

A couple of months ago a new H&M collaboration was announced. Yes, there are still some designers they didn't work with. This time around it is Alexander Wang's turn to make us all join to madness in November. Earlier this week Rihanna, who else of course, was spotted wearing an outfit from this collection. And now you can find some pictures in the Dutch edition of Vogue or you can just see the result below for yourself ;-)

Like most H&M collaborations (remember Versace), this collection is a mix of some new designs and mostly adaptations of earlier looks. So far I'm not entirely convinced though; the looks don't bring something new on the market, nor are they very wearable in real life. I like some of the dresses but unfortunately the see-through pieces make them not wearable for me. What's your opinion? Will you take a day off to get your hands on this collection?






NL: Enkele maanden geleden werd er een nieuwe H&M samenwerking aangekondigd. Ja, er zijn wel degelijk nog enkele designers waarmee ze niet hebben samengewerkt. Deze keer is het de beurt aan Alexander Wang om ons, fashionista's, helemaal zot te krijgen tegen november. Eerder deze week werd Rihanna, hoe kan het ook anders, al gespot met een ensemble van deze collectie. En ondertussen werden er ook al enkele beelden vrij gegeven via de Nederlandse editie van Vogue. Je kunt je het natuurlijk ook gemakkelijk maken en de beelden gewoon hieronder bekijken ;-)


Zoals de meeste H&M samenwerkingen (herinner je Versace), is deze collectie een mix van enkele nieuwe stukken maar vooral een bewerking van eerdere looks van het merk in kwestie. Tot dusver hebben zij mij nog niet helemaal weten te overtuigen; de looks brengen niet meteen iets nieuws op de markt en zijn ook niet erg draagbaar in het normale leven. Ik vind enkele jurken wel leuk maar jammer genoeg zijn ze niet geschikt voor mij door de doorkijk stukjes. Wat is jouw mening?  Zal jij een dagje vrij nemen om een stuk te kunnen scoren van deze collectie?





Zalando's Blogger Awards 2014

Jullie maken nog altijd kans op een waardebon van € 500,- bij Zalando door te stemmen op mijn blog. Dit doe je door op de groene knop hierboven te klikken en als favoriete blog het volgende adres in te geven:
http://dressinginlabels.blogspot.com


6 opmerkingen:

  1. Ik denk dat de grijze sweater een echte musthave zal worden. De andere stukken zou ik eerst eens goed willen bekijken, maar tot nu toe ook nog niet echt overtuigd ;)

    Liefs,
    Marlies - Golden Mirrors & Pink Bows

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Marlies,

      ik denk ook dat veel mensen op die trui gaan vliegen, zeker omdat de naam erop staat!

      Verwijderen
  2. Honestly, this is not really my cup of tea. Looks really plain to me and not very different from regular collections of H&M(I mean, they're already copycating a lot of stuff). I'm actually curious about your opinion. Would also be great if we could follow each other on GFC/Bloglovin, let me know! x

    www.rougeuse.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. So far I'm not really convinced, like I said in the article! I think it's not very innovative. Sure! follow me here: https://www.bloglovin.com/blog/11156295 and I'll follow in return!

      Verwijderen
  3. De grijze sweater is denk ik tot nu toe mijn favoriet :). Dus ik ben benieuwd naar de rest. Ps. wat post je veel..haha kan het bijna niet bij houden. Respect! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh so in love with the selection, great!
    Lena
    http://skinnycature.com/2014/09/15/graphic-eyes/

    BeantwoordenVerwijderen