dinsdag 22 september 2015

OUTFIT: Maison Lab





NL: Door mijn drukke agenda heb ik steeds minder tijd om mij naar de winkelstraten te begeven en eigenlijk is dit ook niet langer nodig; online shoppen is hotter dan ooit. A girl can never have enough shoes dus ging ik op zoek naar een mooi paar heels. Zo kwam ik terecht bij de Belgische webshop Maison Lab.

Waarom zou je voor Maison Lab kiezen? De website biedt schoenen en tassen. De prijzen liggen 50% lager en dat is toch wel mooi meegenomen in de huidige economie. Je vindt er beroemde merken zoals Liu Jo maar ook een aantal minder bekende merken.

De gouden hakken waar ik voor gekozen heb, zijn van Marc Fischer. De Maison Lab webshop gaf me de mogelijkheid om razendsnel het juiste paar te vinden: je kunt zoeken op soort schoen, kleur, maat, ... Daar bovenop was de levering ook nog eens gratis dus ik was meteen overtuigd om de schoenen te bestellen! Wat vinden jullie van deze hakken?

ENG: Because of my busy schedule, I don't have barely time any more to go shopping, luckily webshops are booming. A girl can never have enough shoes so I was looking for a lovely pair of heels. This is how I discovered the Belgian webshop Maison Lab.

Why would you choose for Maison Lab? This website offers shoes and bags. Prices are reduced by 50% and who doesn't love a good discount? You can opt for a famous brand like Liu Jo or discover some less known brands.

The golden heels I chose are from Marc Fischer. The Maison Lab webshop helps you find the perfect pair in no time: you can filter on kind of shoe, colour, size,... On top of this, Maison Lab offers free delivery as well so I was quickly convinced to order! Do you like my heels? 










I'm wearing:

heels: Marc Fischer by Maison Lab // sweater: Michael Kors by Portofinos // pants: H&M // bag: Louis Vuitton // watch: Michael Kors //  ring: Just Cavalli

30 opmerkingen:

  1. Heel erg mooi zijn je hakken!!! Goud staat je erg goed en vind vooral de voorkant erg leuk!! Ook super gecombineerd met je je skinny jeans en je sweater, comfy but sexy ;-)
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nice outfit. You look beautiful! Love the shoes and your hair♥♥
    chocolateandsunset.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lovely shoes!

    http://www.notesofglam95.blogspot.it/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Cute outfit :)
    http://trend-mixblog.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I love it!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! stunning shoes!
    If you want, you can visit my fashion blog: http://vitafonte.blogspot.com.es/
    Kisses! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Waauw mooi, passen perfect bij die sweater!

    love, Turn it inside out

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die tweede foto is zo vet! Ik vind je nieuwe schoenen ect pretty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Love the heels!

    XxX
    www.wendyvansoest.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Love your look! And those heels are gorgeous!!!

    - Cielo
    Mermaid in Heels

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtig paar schoenen. Staat je goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie schoenen.. ze vallen helemaal in mijn smaak :) en passen perfect bij je outfit (bedankt om de website te delen)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wooow prachtige schoenen !

    liefs
    akrlien

    BeantwoordenVerwijderen