dinsdag 15 september 2015

OUTFIT: Lady in red





NL: Hier ben ik weer met een tweede outfit post van SiciliĆ«. Deze foto's zijn getrokken tijdens de zonsondergang in het kleine stranddorpje waar wij verbleven. Ik was aangenaam verrast door de talloze prachtige plaatjes in ons dorpje maar hierover later meer. Afgelopen jaar kocht ik dit rode Ted Baker jurkje en het werd snel een favoriet om op stap mee te gaan. Ik realiseerde me dat ik nog geen outfit post had met dit jurkje. Ik hoop dat jullie deze post leuk vinden!

ENG: Here I am with a second outfit post from Sicily. These pictures were taken during sunset in the little beach town in which we were staying. I was surprised by the many gorgeous places in our town but more about that later. Last year I bought this red Ted Baker dress and it quickly became a favourite for going out. I realised I didn't have an outfit post with this dress yet. Hope you like it!

Q: How do you feel about my outfit?









I'm wearing

dress: Ted Baker // bag: Louis Vuitton // slippers: Havianas // earrings: H&M // watch: Michael Kors // bracelets: Atos Lombardini and Michael Kors

20 opmerkingen:

  1. De rode jurk staat je echt super mooi, ook leuk met die kleine details bij je schouders..
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Rood staat je goed! <3

    XxX
    www.wendyvansoest.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ted baker heeft de mooiste jurkjes. Dit rode exemplaar staat je super! xo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi kleedje! Ik ben fan van dat rood :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Your dress is awesome!
    Have a great week!
    Natallia Jolliet
    http://www.alexphotographygeneva.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooi kleedje Karen! Dat kleur staat je geweldig goed! :)

    Liefs,
    Marlies - Golden Mirrors & Pink Bows

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk jurkje... staat je beeldig, ik wou dat ik dat ook durfde, maar heb spijtig genoeg ook niet het ideale figuur

    BeantwoordenVerwijderen
  8. The burnt orange/ red really suits you and your skin is glowing. Great look x

    BeantwoordenVerwijderen