vrijdag 11 maart 2016

BEAUTY: Dior nail polish - nr 650 Pivoine - limited edition spring 2016

 

Description

De Dior lente 2016 collectie is er weer eentje om duimen en vingers mee af te likken. Liefst zou ik natuurlijk meteen elk product aanschaffen maar het nagellak kleurtje Pivoine mag de spits afbijten. Lees hieronder mijn mening over deze glinsterende en felle koraal kleur.

The Dior spring 2016 collection is once again on fire. I'd like to buy each product right away but the nail polish Pivoine made it first into my shopping basket. Read below my opinion about the shimmering and bright coral colour


Packaging:

Weer een nieuw Dior product bij in de kast. En waarom zou Dior een wel een winnende formule veranderen. Het klassieke vierkante en doorzichtige flesje blijft behouden, alsook de zilveren dop. Het flesje zit in een donkerblauwe kartonnen doosje. Op het flesje en doosje staan de naam en nummer duidelijk zichtbaar geprint.

Another new Dior product in my closet. And I can't blame Dior for not changing a winning formula. The classic square bottle is maintained, as is the silver cap. The bottle is wrapped in a dark blue carton box. The name and number is visibly printed onto both the bottle and box.


My experience

Ik heb al zoveel Dior nagellak gereviewed voor de blog en mijn conclusie blijft steeds hetzelfde; deze nagellak is het beste merk op de markt. De nagellak laat zich makkelijk en evenredig verspreiden over de nagel dankzij de perfecte formule.

Omdat de formule van de meeste Dior nagellak zo dik is, is één laagje meestal genoeg. Zoals iedereen weet, is dekking bij een glinsterende formule net ietsjes moeilijker. Maar na twee dunne laagjes heb je ook hier het perfecte resultaat.

Het aanbrengen voorloopt super makkelijk dankzij het brede borsteltje en de snel drogende formule. Haast je dus naar jouw lokale parfumerie want deze collectie zal zonder twijfel weer verkopen als zoete broodjes!

I have already reviewed so many Dior nail polishes on this blog and my conclusion remains the same: this nail polish is the best brand on the market. The nail polish spreads easily and proportionally thanks to the perfect formula.

Because the formula of most Dior nail polishes is quite thick, one layer is sufficient for great coverage. But like you probably know, coverage is quite complicated with shimmering nail polishes. But after two layers the coverage was perfect as well.

Applying the nail polish is super easy thanks to the wide brush and the fast-drying formula. So hurry to your local perfumery to get your hands on this collection.


36 opmerkingen:

  1. Oehhhhh laaaa laaaaa Dior. Ik heb zelf ook lakje van Dior, ben er werkelijk gek op! :)
    Wens je alvast een fijn weekend. En vergeet niet dat ik een super leuke giveaway op de blog heb staan. Dus doe zeker mee lieverd!
    xx dikke kus, Fre
    http://fablefrique.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor de tip Frederique! Ik kom zeker een kijkje nemen!

      Verwijderen
  2. Awesome nail-polish! Great color!

    ♘ www.sugarpopfashion.com ♘

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oeh wauw echt een mooi lakje van een heel mooi merk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kheb deze ook gekocht! Samen met de lichtblauwe van de lente collectie :D ik ben echt fan! Ik doe er nog de gel coat van Dior over :)

    Ilona
    www.artthisisart.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Love the color babe!!! Perfect for spring
    XXX
    Kevin
    http://justkvn.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw! Wat een beauty is het! En ik houd van dit merk :-)
    Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje Florentine! Ik hoop dat je een fijn weekend gehad hebt!

      Verwijderen
  7. I just adore Dior too!
    http://www.yukovablog.co.uk/

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kleur en Dior is ook een van mijn favoriete lakjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Such a beautiful post,dear!
    Do you want to support each other by following on GFC? If you'd like that, please follow me on the both of my blogs and I'll follow you back ASAP when you write me a comments on the newest posts. xx :) <3

    Vildana from :
    http://living-like-v.blogspot.ba/2016/03/the-liebster-award.html
    http://staliaisbae.blogspot.ba/2016/03/why-am-i-void.html

    BeantwoordenVerwijderen
  10. This nail polish looks so cool, the color is perfect for spring, I love it! Your blog is wonderful :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kleur, ik hou ook echt van Dior nagellak want het is een van de weinigen die echt makkelijk op de nagel aan brengt. Al vind ik OPI ook erg goed!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik hoor van veel mensen dat OPI echt goed is, ik moet dit merk dringend eens uitproberen!

      Verwijderen
  12. Mooi ook met die subtiele glans! Bij mij bleven Dior lakjes niet heel lang zitten, gebruik voor longlasting liever Essie!

    BeantwoordenVerwijderen