dinsdag 9 juni 2015

OUTFIT: Looking forward to the future


Life is pretty amazing you know. Lately I have so many exciting things coming my way and I'm very grateful for that. I have some lovely friends who have my back day and night. Some amazing events are on my agenda the upcoming weeks, both personally and blog wise. Next week I'm invited to Firenze4Ever, an event organised by Luisa Via Roma. I can't wait to see the gorgeous city of Florence again. Last year my parents and I visited  Florence during our tour through Tuscany. Who would have thought that in less than a year I would be back!? Like I said: life is pretty amazing and surprises you all the time. BTW: If you've got some tips about Florence, please leave them in the comment selection below.

But now it's time to talk about my outfit. I wore this ensemble to the Ilovefashionbloggers event in Amsterdam last week. Dutch bloggers are often dressed a bit more eccentric so I wanted to stand out as well but in my own way of course. I opted for my H&M skirt, which you could already spot in this blogpost. I combined it with the one sleeved top from Atelier Fixdesign which I purchased in Forte di Marmi. Another highlight about this outfit is of course my Michael Kors buckle bag, I'm in love with this new baby.

NL: Het leven is soms echt geweldig. De laatste tijd komen er zoveel spannende dingen op mijn pad en daar ben ik erg dankbaar voor. Ik heb enkele geweldige vrienden, die er dag en nacht voor mij staan. Enkele spannende evenementen staan gepland, zowel privé als voor de blog. Volgende week bijvoorbeeld ben ik uitgenodigd voor Firenze4Ever, een event georganiseerd door Luisa Via Roma. Ik kan niet wachten om weer neer te strijken in de prachtige stad die Firenze is. Vorig jaar passeerden mijn ouders en ik er één dag gedurende onze trip door Toscane. Wie had gedacht dat ik in minder dan een jaar tijd er weeral terug zou zijn!? Zoals ik al zei: het leven is best fantastisch en verrast je constant. PS: Als jullie nog tips hebben over Firenze, mogen jullie deze altijd in de comments achter laten.

Maar nu is het tijd om het over deze outfit te hebben. Ik droeg dit ensemble tijdens het Ilovefashionbloggers evenement in Amsterdam afgelopen week. Nederlandse bloggers zijn vaak een tikje excentrieker gekleed en dus wou ik ook op mijn eigen manier er tussen uit steken. Ik ging voor mijn H&M rok, die je al zag voorbij komen in deze blogpost. Ik combineerde dit met mijn top van Atelier Fixdesign, die ik vorig jaar kocht in Forte di Marmi. Een ander hoogtepunt van deze outfit is natuurlijk mijn Michael Kors buideltas. Ik ben echt verliefd op mijn nieuwe baby.

Q: How do you feel about this outfit?









I'm wearing

top: Atelier Fixdesign // skirt: H&M // shoes: Aldo by Zalando // bag: Michael Kors // rings: H&M and Zalando // bracelet: My Jewellery

43 opmerkingen:

  1. V pretty look! I love your headband :) and sounds like you've got some really fun things coming up soon

    xx -n
    Naomi in Wonderland

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love that yellow skirt u look so pretty.
    My blog: RumelaTheShopaholic

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je zag er lekker zomers uit babe ondanks de regen!!!
    Woop woop heb zin in dit weekend
    XXX
    http://justkvn.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hihi ja wat een weer die dag! Gelukkig zaten we (bijna) de hele dag binnen!

      x Karen
      http://dressinginlabels.blogspot.com

      Verwijderen
  4. I love this outfit, you look comfy and cool at the same time. My favorite!
    Valentina
    http://www.mybubblyzone.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Very cool, great post. Enjoy the week, dear.

    I invite you to join my international Banggood giveaway!!

    My last post | Bloglovin

    ♥‿♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, you look absolutely stunning! I love your one sleeve outfit, and the skirt is just perfect! Can I have it? Hahaha

    xx Bash | Bash Says Hey | bloglovin'

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lekker zomers! Mooie rok en super mooie tas, staat je goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. It's so good to have reliable friends around. It's very very important indeed :)
    I like your colour blocking too!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. So cool dear!

    Alice Cerea,
    BABYWHATSUP.COM

    Join this new blogger network, I'm waiting for you!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi Karen, en absoluut geweldig dat je naar Firenze4Ever gaat! Ik heb mijn hart echt verloren aan deze prachtige stad. Superleuke top van Fixdesign, er zijn niet veel mensen die dat merk kennen. Ik draag er toevallig zelf een sweater van in mijn huidige outfit post!

    X Sara

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Sara, ja Firenze is echt zwaar onderschat! Oh leuk dat je het merk ook kent!

      Verwijderen
  11. Wat fijn dat je leven zo goed loopt ;) Firenze klinkt spannend! Leuke outfit trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Cool outfit. Nice skirt and bag! xx
    www.travelera.es

    BeantwoordenVerwijderen
  13. I love that skirt!
    Melanie @ meandmr.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Cute look - love your skirt!

    - Deniz
    www.dressedupdeniz.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lovely!! Cute skirt and bag you have there.
    www.effortlesslady.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik vind je look echt leuk! Dat geel valt lekker op en is ook origineel en leuk gecombineerd met de top :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Toffe look! Vooral het accent met de gele rok is tof!

    BeantwoordenVerwijderen