donderdag 4 juni 2015

OUTFIT: Orange vest






The day after the opening of the new Primark I had a day off from work. I still had to arrange a truck load of stuff like getting a new ID,.. For a busy day I opted for a comfortable and casual outfit with my favourite items. The orange vest from Primark has immediately become a favourite in my wardrobe, as are the ripped, white pants from Zara. And my new Michael Kors bag is so practical as well. It has a bunch of inside pockets which is so handy for your phone, key and some essential make-up. 

BTW: A couple of exciting weeks are coming up for me so keep an eye on the blog.

NL: De dag na de Primark opening had ik een dagje vrij. Ik moest nog zoveel dingen regelen zoals een nieuw paspoort,.. Om deze drukke dag te doorstaan ging ik voor een comfortabele en relaxte outfit met mijn favoriete items. Het oranje vest van Primark is meteen één van mijn favorieten stukken uit mijn klerenkast, net zoals de gescheurde, witte jeans van Zara. En mijn nieuwe Michael Kors tas is ook erg praktisch. Deze tas heeft verschillende vakjes vanbinnen, dit is erg handig voor je telefoon, sleutel en wat essentiële make-up. 

PS: Er komen enkele spannende weken aan voor mezelf dus hou zeker de blog in de gaten.

Q: How do you feel about my outfit?





I'm wearing

T-Shirt: Vogue // pants: Zara // vest: Primark // Shoes: Dorothy Perkins by Zalando // bag: Michael Kors // watch: Michael Kors // bracelet with white pearls: My Jewellery // rings: Primark // earrings: H&M 

54 opmerkingen:

  1. Wauw, echt super! Ik vind jouw outfits altijd super tof. Mooi dat oranje vest bij je oorbellen en tas.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een toffe outfit, helemaal matching! Hele leuke jas :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! Lekker kleurrijk :) Ben benieuwd wat voor spannende dingen je allemaal gaat meemaken komende weken~

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje Eva! Ik kan niet wachten om jullie alles te tonen!

      Verwijderen
  4. Wauw, dit is zonder twijfel men nieuwe favoriete outfit van jou! Heel erg mooi.

    xo Naomi in Wonderland

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie outfit! De kleuren zijn echt prachtig, perfect voor de zomer. En je tas blijf ik ook geweldig vinden. Ik wil hem ook ;-)!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje Cherel! Je kunt deze tas in de outlet vinden in Maasmechelen of roermond!

      Verwijderen
  6. Ik ben zelf niet zo van het Orange maar je hebt het echt super gecombineerd dat ik het wel kan waarderen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldige outfit!! Oranje staat je erg goed.. Vooral de combinatie van je vest, de tad, accessoires. toppie
    XXX
    http://justkvn.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk!! En wat een gave oorbellen draag je!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oooh die tas is zalig! Perfecte match met jouw outfit. Oranje is dan ook helemaal mijn ding!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Great ensemble!

    Krissie x - http://pearlsofstyle.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. oooeh leuke look!
    die kleuren staan u goed
    alle kleuren staan u precies goed :D

    liefs
    Karlien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Echt zo'n leuke outfit! <3 Die schoenen & handtas!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. I really like this color !!! xx

    www.aishettina.blogspot.it

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik ben fan van de mooie MK bag, mooie print! x Sarah

    http://tastinglifestyle.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  15. oh wow :) this look is great :) Love the pants :) And the watch :) You looking fabulous :)

    http://lovelyattitude.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Great style and I love the orange. Thanks for sharing and check out my latest obsession.

    Eye See Euphoria | http://www.eyeseeeuphoria.com/post/super-duper-strength

    BeantwoordenVerwijderen
  17. I love the orange jacket!
    Melanie @ meandmr.com

    BeantwoordenVerwijderen
  18. You look gorgeous in your outfit! I love your bag and cardigan so much!
    Flash Tattoo Giveaway!
    sarahrizaga.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik vind de outfit prachtig! Dat oranje staat je heel goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Great outfit and pop of colour!

    www.stylebyavery.com

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dat vest is inderdaad geweldig. Ik ben erg benieuwd naar de spannende weken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Love the vest !
    xoxo,

    atwednesdaysiwearpink.blogspot.pt

    BeantwoordenVerwijderen