donderdag 11 juni 2015

OUTFIT: Through rose-coloured glasses





The sun was blazing last weekend but unlike other people I didn't spend my time in a pool. No, my mom and I did some shopping in Antwerp. A lot of people nowadays wear sneakers underneath a skirt or dress but so far I hadn't dared to wear this trend yet. But on this warm day I just couldn't hide my legs in pants. I was surprised to notice that even in Antwerp, the fashion capital from Belgium, people were staring at me. But I have never felt more comfortable before and that's what counts, right!?

NL: De zon stond hoog aan de hemel het afgelopen weekend maar in tegenstelling tot vele anderen was ik niet te vinden in een zwembad. Nee, mijn mama en ik gingen shoppen in Antwerpen. Tegenwoordig dragen veel mensen sneakers onder een rok of kleed maar tot dusver durfde ik deze trend niet aan. Maar op deze warme dag, kon ik mijn benen gewoon niet wegsteken onder een broek. Ik was verbaasd dat zelfs in Antwerpen, de modehoofdstad van Belgiƫ, veel mensen naar mij staarden. Maar ik heb mij nooit comfortabeler gevoeld en dat is wat telt, toch!?

Q: How do you feel about my outfit?








I'm wearing

top: Zara // skirt: H&M // sneakers: Nike // bag: Louis Vuitton // sunglasses: Ray-Ban // ring: H&M // bracelet: My Jewellery // watch: Michael Kors

40 opmerkingen:

  1. Ray-Ban! Favoriete zonnebrillen merk. Enneh, zo lang jij zelf je goed voelde in je outfit, dat is't enige wat telt :)

    xx -n
    Naomi in Wonderland

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het leuk, lekker gedurfd.. Zeker als je gaat winkelen is dit lekker makkelijk... En je zonnebril is geweldig
    XXX
    http://justkvn.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. The sunglasses are amazing - they suit your face really well


    CANDICE | BEAUTY CANDY LOVES

    BeantwoordenVerwijderen
  4. comfortabel gaat zeker voor! Vooral als je veel gaat lopen wil je gewoon niet je voeten verpesten dus goed dat je toch sneakers hebt aangedaan :) Ik vind je outfit leuk (vooral je oorbellen!) maar ik zou er zelf zwarte sneakers (of witte) onder hebben gedragen. Nu wordt alle aandacht naar je schoenen getrokken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Very nice!!!now i follow you on instagram and bloglovin i hope you follow me too!!kiss

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke sportieve outfit! Misschien dat ik binnenkort ook eens een rokje combineer met een paar sneakers. Tot nu toe heb ik het nooit aangedurfd, maar het is een stuk comfortabeler dan een paar slippers of pumps :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. pretty bag! i love it

    http://rubiaagotas.blogspot.com.es/

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Those Ray Bans have been on my list and I love how you styled them!

    - Elodie x
    www.elle-yeah.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Love your style<3 you are definitely my new fashion icon<3
    follow for follow?:)

    xoxo
    http://hilarynirvana.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  10. You look gorgeous in your black and white outfit!

    sarahrizaga.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. I super love those shoes!!! <3

    Have a nice day!

    xoxo,
    SHAIRA
    www.missdream-girl.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. oh wow, you look so cool with this outfit :)

    http://lovelyattitude.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Loove those kicks!!

    Karina xoxo
    http://yesnomaybesoh.blogspot.co.uk

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heerlijke schoenen!!!

    xxx Linsey from POSE-BLOG.com

    You can also check my BLOGLOVIN & FACEBOOK if you like! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. I love this look!
    melanie @ meandmr.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Erg leuk met die sneakers! Je comfy boeken in je outfit vind ik het belangrijkste, zeker als je een hele dag gaat winkelen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. You are absolutely gorgeous :))

    xx,
    www.indahjelita.com

    BeantwoordenVerwijderen