donderdag 24 december 2015

OUTFIT: Beware of what you wish for





NL: Ik hou van de kersttijd en alles wat er bij hoort: de marktjes, de lampjes en glitters. Afgelopen maand heb ik me dan ook helemaal laten gaan bij H&M. Elk item met een beetje bling bling belandde in mijn winkelmandje. Wat vinden jullie van deze outfit?

ENG: I love Christmas time and everything that comes with it: little markets, lights and glitters. The past month I shopped like a crazy person at H&M. Every item with a tiny bit of bling bling ended up in my shopping bag. How do you feel about this outfit? 

Photography by: Mindy Simons Fotografie











I'M WEARING:

blouse: H&M  // skirt: H&M // boots: Pier One by Zalando // bag: H&M // earrings: Supertrash and H&M // watch: Michael Kors

7 opmerkingen:

  1. I love the skirt.. Het staat je echt goed en love the glitters.. En super leuk gecombineerd met je tasje en je trui. Big love
    XXX Fijne kerstdagen lieverd

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow je zag er zo leuk uit!!! Ik vind dat rokje echt geweldig! Fijne kerstdagen, geniet ervan :-)
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow lovely pics and the glittery skirt!
    <3
    retro-electric.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Great Christmas look!
    Happy holidays
    xxx
    www.travelera.es

    BeantwoordenVerwijderen