donderdag 3 december 2015

OUTFIT: Gorgeous Brussels




NL: Brussel is de laatste weken negatief in het nieuws gekomen, grotendeels onterecht volgens mij. Ik ga hier geen politiek pleidooi houden en er moeten inderdaad een aantal dingen veranderen. Toch vind het echt heel jammer dat Brussel zoveel te leiden krijgt door het terreuralarm. Ik ben de laatste weken een aantal keren richting onze hoofdstad geweest en voelde me er telkens veilig. Maar helaas ontbrak er iets: drukte en onbevangenheid. Je merkt dat mensen wegblijven uit Brussel en meer op hun hoede zijn. Daarom roep ik jullie allemaal op: plan jullie volgende citytrip naar Brussel en kom onze veelzijdige hoofdstad ontdekken.

ENG: Brussels has been in the news negatively the past weeks, partly incorrect. I'm not going to do a political talk here and I do think a lot of things could be improved and changed. Nevertheless I'm really saddened that Brussels has to suffer because of the terror alert. I've been to the capital of Belgium a few times the past weeks and I always felled very safe. But unfortunately something was missing: liveliness and impulsiveness. You notice that people try to avoid Brussels and are more careful. That's why I call on all of you: plan your next citytrip to Brussels and discover Belgian's versatile capital. 

Q: How do you feel about my outfit? 








I'm wearing

T-shirt: H&M // pants: Supertrash // blazer: Zara // coat: Supertrash // bag: Louis Vuitton // boots: Pier One by Zalando // 

25 opmerkingen:

  1. Nice coat!
    Love that colors on you,
    Emma
    www.emmalovesfashion.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke outfit! En Brussel is ook echt een van mijn favoriete steden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk t-shirt! Maakt de outfit net iets meer casual ook. Top! ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Amazing look! I really love your t-shirt :)

    I hope that you visit my blog too and maybe follow: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM :)
    Have a nice day!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuke outfit meid!

    liefs
    Karlien
    http://www.polishedcats.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie coat! Leuk met een wollen sjaal.
    www.fashionandfoodandotherstuff.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw wat zie je er gaaf uit! En ik ben echt een beetje verliefd op je tas .. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. You look gorgeous babe.. ik vind je sweater echt te gek.. echt leuk voor deze maand! ik zou wel willen om naar brussel te komen.. sowieso ff een date plannen
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wij gaan in februari een weekendje naar Brussel. Kijk er al enorm naar uit :)
    Mooie outfit trouwens: die trui is zalig!

    Liefs,
    Marlies - Golden Mirrors & Pink Bows

    BeantwoordenVerwijderen