dinsdag 15 december 2015

OUTFIT: Hard Rock Café


NL: Ik eet zo goed als geen vlees. Mensen zijn dan ook altijd verbaasd om te horen dat hamburgers wel hoog op mijn lijstje met lievelingseten staan. De lekkerste hamburgers zijn te krijgen bij de Hard Rock Cafés. Telkens ik voor het eerst naar een stad ga, kijk ik op Google of er een Hard Rock Café is. Afgelopen weekend ben ik heerlijk gaan smullen in Keulen. Mijn favoriet: de fiesta burger met uienringen. Via enkele Belgische blogs kan je momenteel een etentje winnen in het Hard Rock Café in Brussel dus bij dezen ga ik de uitdaging aan. Hopelijk weten jullie deze shoot met mijn Hard Rock t-shirt uit Firenze te smaken ;-)

ENG: I barely eat any meat at all. Therefore it might take a lot of people by surprise that hamburgers are very high on my list with favourite meals. The most delicious hamburgers are those from the Hard Rock Cafés. Every time I go to a city for the first time, I look on Google to see if there's a Hard Rock Café. Last weekend I feasted on a delicious meal in Cologne. My favourite: the fiesta burger with onion rings. You can win a dinner for two at the HRC in Brussels on a few Belgian blogs and so I accepted the challenge. Hopefully you like this shoot with my Hard Rock tee from Florence ;-)








I'M WEARING

t-shirt: Hard Rock Café // pants: H&M // sneakers: Adidas Originals by Zalando // bag: Stella McCartney // watch: Michael Kors // earring: Supertrash // scarf: Supertrash

24 opmerkingen:

  1. what a lovely post my dear
    amazing pictures, your style is so inspiring
    lovely :)

    with love your AMELY ROSE

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh god damn, ik heb ook nog zo'n shirtje liggen. Doet me eraan denken hem ook weer eens te gaan dragen, goed idee!
    Leuk dat je meedoet aan mijn giveaway. Ik houd mijn fingers crossed for je!
    x Frederique
    http://fablefrique.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Grappig dat je hamburgers dan bovenaan plaatst als je bijna geen vlees eet ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhhh ik vergeet nooit meer dat wij heerlijk hadden gegeten bij Hard rock cafe. Love it. En leuk hoe je t shirt heb gecombineerd heerlijk comfy.
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat mis ik onze fijne tijden in Firenze! we hebben toen echt heerlijk gegeten!

      Verwijderen
  5. Ik eet ook bijna geen vlees, maar er zijn wel een aantal dingen dat ik wel eet, zoals hamburgers en spaghetti bolognese. Mensen vinden dit inderdaad raar, en ergens snap ik het wel maar toch. So I know the feeling, haha ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. haha idem! hamburgers en spaghetti gaat er bij mij ook altijd in!

      Verwijderen
  6. leuke outfit!
    de kleuren combineren goed

    liefs
    Karlien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super leuke outfit. Ik herinner me dus ook dat ik nog een shirtje heb van Hard Rock cafe in Malta. Echt whut die zijn leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. cool t-shirt and looove your bag!
    xo,zia

    p.s. check out my new post
    ziaglance.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik eet alleen biologisch vlees. Gelukkig word dat wel steeds meer verkocht.
    www.fashionandfoodandotherstuff.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. I'm looking for pants like yours! I will be looking in H&M this Xmas
    xxx
    www.travelera.es

    BeantwoordenVerwijderen