woensdag 2 december 2015

OUTFIT: November recap

November is weer omgevlogen en ik kan niet geloven dat het alweer bijna kerstmis is. Ik ben niet het soort persoon dat veel over het weer klaagt want dat is toch één van die dingen waar we niks aan kunnen veranderen. Maar sinds ik deze blog begonnen ben, merk ik wel hoeveel meer ik mij erger aan dit vreselijke weer. Het is bijna onmogelijk om een fatsoenlijke outfit shoot te doen met al deze regen en wind. Dat wil dus zeggen dat ik maar vier outfits gedeeld heb deze maan. Laat mij aub weten welke outfit jullie favoriet was.

November has passed by in such a hurry and I can't believe it's almost Christmas already. I'm not the kind of person to complain a lot about the weather because that's one of those things that's out of everyone's power. But since I started my blog, I notice how much more this awful weather is bothering me. It's almost impossible to shoot a decent outfit with this rain and wind. That means I only did four outfits this month. Please let me know which your favourite is.



OUTFIT 2: Balmain x H&M






22 opmerkingen:

  1. Ik ben blij om te lezen dat ik niet de enige ben met weinig outfits door het slechte weer :) Hopelijk wordt december een betere outfit maand. De eerste outfit vind ik verder het leukste~

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hihi Ik hoop ook dat we met zijn allen weer meer kunnen shooten in december!

      Verwijderen
  2. Regen is een ramp voor je outfits, ken het probleem! Mooi die mantel op de eerste foto's! x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I love the first outfit, great colors combo and seems truly comfy to wear. Thank you for sharing, you look gorgeous!!!

    xxx

    www.bridesonamission.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie outfits heb je geplaatst ondanks het slechte weer. Misschien word december wel beter voor jou. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Like the coat from outfit number 1 :-)

    Swantje from www.swanted.de

    BeantwoordenVerwijderen
  6. About this current weather I feel the same. My favourite is outfit nr 2! Great looks! Thank you for sharing! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Love the white sneakers. Lovely dress sense

    http://thecoolville.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind je Balmain look echt amazing.. Echt verschrikkelijk inderdaad dit weer.. Misschien straks leuke foto's in de sneeuw ;-)
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind degene met het faux fur jasje het mooist!
    www.fashionandfoodandotherstuff.com

    BeantwoordenVerwijderen