vrijdag 1 april 2016

OUTFIT: March recap

NL: We zijn de eerste dag van april en dat betekent dat we weer eventjes gaan terugblikken op de outfits van de afgelopen maand. Ik wist ondanks mijn drukke agenda toch zes outfits te shooten. Met dit tussenseizoen weer merk ik dat ik veel terug viel op een aantal vaste items zoals de leren broek en vestjes. Laten jullie ook nog even weten welke outfit jullie favoriet is?

ENG: It's the first day of April and that means we'll take a look back at my outfits from last month. I managed to shoot six outfits in spite of my busy agenda. During this between season weather it's kind of hard to figure out what to wear so I wore some basic items multiple times like my leather pants and blazers. Please let me know which outfit is your favourite. 



OUTFIT 2: Punk Chic


OUTFIT 3: Choker Love


OUTFIT 4: Pandora


OUTFIT 5: Bomber Time




16 opmerkingen:

  1. Vind dat roze en okergeel je zo mooi staan! Leuk om te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben fan van outfit 1, 5 en 6! Keep up the good work, Karen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. These are such gorgeous looks I love the last outfit

    Beauty Candy Loves

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sowieso de bringing sexy back is echt zo mooi.. Maar die met je roze jas vind ik ook super.. het staat je gewoon zo goed
    Fijn weekend babe
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Awesome outfit recap! My fave is bringing the sexy back! <3

    Aly In Wanderland | BLOGLOVIN | GFC

    xo, Alyssa

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lovely! My favorite is the first one and yellow dress!<3

    www.fashion-utopia.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I love this recap. Your pink coat is my favorite!!! <3

    xoxo,
    SHAIRA // New post

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw stuk voor stuk prachtige outfits!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. allemaal super mooie outfits!
    moeilijk om een favoriet te kiezen hoor

    liefs
    Karlien

    BeantwoordenVerwijderen