vrijdag 15 april 2016

FASHION: Gottex SS16


NL: De kogel is door de kerk: afgelopen weekend boekten mijn ouders en ik onze vakantie naar de Côte D'Azur. Eind mei is het zover en gaan we weer nieuwe plekken ontdekken. In chique badplaatsen zoals Monaco en Saint Tropez kan ik natuurlijk niet met zomaar eender welke bikini komen aanzetten. Een beetje blingbling en design zijn dus wel van belang. Maar vind je zo een speciale bikini of badpak?

Gelukkig ontving ik onlangs een persbericht over het merk Gottex. Dit merk uit Tel-Aviv staat bekend om zijn mix van gedurfde, kwalitatieve en luxueuze designs. Exact dus waar ik naar op zoek ben. De bedoeling van Gottex is dat je je voelt als een godin in het water. Kunnen jullie mij aub helpen met mijn keuze? 

ENG: It's decided: last weekend my parents and I booked our holiday to the Côte D'Azur. At the end of May we'll be discovering new places. In fancy beach towns such as Monaco and Saint Tropez you can hardly wear any kind of bikini. A bit of bling bling or extravagant design is very important. But where to find this kind of swimwear?

Luckily I received a press message a while ago about the brand Gottex. This brand from Tel-Aviv is known for its mix of daring, qualitative and luxurious designs. Exactly what I was looking for. Gottex wants you to feel like a goddess in the water. Can you please help me with my choice?









11 opmerkingen:

  1. oooh ik ken dit merk helemaal niet. Wat een mooie badpakken, ik kan me inbeelden dat je het moeilijk hebt om te kiezen. Stonden er toevallig ook verdeelpunten in je persbericht? ik heb ondertussen al 2 badpakken gevonden, maar ben nog steeds op zoek naar een goede bikini! XO. S

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee, maar ik zie de mensen van het PR bureau vanavond en ga het dan aan hun vragen ;-)

      Verwijderen
  2. Prachtig merk! Ik ben ook echt fan van hun ontwerpen! 2,3 en 6 zijn mijn favo's :)

    Liefs,
    Marlies - Golden Mirrors & Pink Bows

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Keuze nummer 1
    Gewaagd, mooi en stijlvol.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh zeg, al die badpakken zijn ook zo mooi. Normaal ga ik altijd voor bikini, ivm bruinen op de buik. Maar die badpakken zou ik ook zeker kunnen aanraden! Hele gave kleuren ook. Misschien tijd voor een nieuwe bikini en badpak hahah! Ik ben wel benieuwd naar een post als je op vakantie bent. Lijkt me een heerlijk vooruitzicht! xxx Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. gorgeous outfit!
    come and joy my EOS giveaway
    http://highheelpoodl.blogspot.rs/2016/04/eos-giveaway.html

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie vooruitzichten zeg! Wie wil er nu niet naar de Côte d'Azur? Mooie selectie badpakken, maar het badpak met de kruising vind ik toch wel heel speciaal

    BeantwoordenVerwijderen