vrijdag 8 april 2016

OUTFIT: A touch of jeans




NL: Net zoals veel trends uit de jaren 90 is ook het jeans jasje weer helemaal terug van weg geweest. Toen ik enkele maanden geleden dit gestreepte kleedje van St. Studio kocht, begon ik dan ook meteen na te denken hoe ik hem kon combineren. Dankzij een inspiratiefoto van Khloe Kardashian kwam het idee van een jeans jasje in mijn hoofd terecht. 

Mijn perfecte jeans jasje is één met patches om helemaal retro te gaan. Vermits ik het perfecte exemplaar nog niet gevonden heb, leende ik dit gewone jeans vestje van mijn mama. Godzijdank kan ik vaak spullen van haar lenen! Wat vinden jullie van mijn outfit?

ENG: Like so many other trends from the nineties, the jeans jacket is back as well. The moment I purchased this St. Studio striped dress a few months ago, I started figuring out how to combine it right away. During one of my sleepless nights I bumped into some inspirational pictures from Khloe Kardashian and that's how the jeans jackets got stuck in my head. 

My perfect jeans jacket would be with some cartoon patches on. But meanwhile this regular jeans jacket from my mother will have to do. Thank God I can always count on her closet! Do you like my outfit? 










I'M WEARING

dress: St. Studio // heels: Zalando // jacket: // bag: H&M // sunglasses: H&M // bracelet: Pinko

14 opmerkingen:

  1. Heel mooi! Ik vind de combinatie echt super met dat tasje! Altijd zo'n mooie outfits!

    X Elien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke outfit en die kleuren maken het echt helemaal af
    zeker geslaagd, zou ikook dragen dit

    liefs
    Karlien

    BeantwoordenVerwijderen


  3. Love your post!!

    I am glad you enjoyed reading my recent posts.

    Thanks for the support and thoughtful words on my recent post, I deeply appreciate it!! Have a great weekend!!

    MyLyfeMyStory


    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke jurk, en echt leuk met dat spijker jasje van je mama!! Netjes en toch causal.. Staat je goed
    XX

    BeantwoordenVerwijderen