zondag 6 november 2016

BEAUTY: Coiffure Sonelle


Ik heb op mijn blog al heel wat beauty geheimpjes gedeeld over de jaren maar vreemd genoeg heb ik nog niet vaak over mijn haar geschreven. Nochtans vind ik dit mijn belangrijkste lichaamsdeel. Al jaar en dag ga ik voor de start van het weekend langs bij Coiffure Sonelle. Ik mag er niet aan denken om iemand anders dan Sonja en haar team aan mijn haar te laten komen.

 Het kapsalon werd onlangs in een nieuwe jasje gestoken en de Redken producten werden aan het gamma toegevoegd. De huiselijke aanpak van het team werd doorgedronken in het interieur. Tijd om jullie dus eens mee te nemen tijdens mijn laatste bezoekje aan Coiffure Sonelle.

Hieronder zien jullie een "voor" foto van mijn haar. Tijdens de zomer was mijn haar danig afgeschoten, tijd dus om mijn vertrouwde donkerbruine kleurtje er terug over te zetten. Het team van Coiffure Sonelle gaat vaak cursussen volgen en is dus helemaal mee met de nieuwste trends. Geen enkele dame gaat buiten met een kleurtje dat niet bij haar past. Tijdens het verven zit je achteraan het salon gezellig met de andere dames aan een tafel en kan je al eens een praatje maken.

Na het verven komt het beste moment van een bezoekje aan Coiffure Sonelle namelijk het wassen. Je mag dan plaats nemen in één van de massagezetels; pure verwennerij na een stressvolle week!

Daarna mocht ik een nieuwigheid uitproberen: de heatcure behandeling van Redken. Dit is een behandeling die er voor zorgt dat het haar terug hersteld en versterkt. Mijn lokken werden uitvoerig ingewreven met product en vervolgens werd dit met een soort van tang in mijn haren gestoomd. Mijn haar heeft nog nooit zo een prachtige glans gehad, zelfs twee weken na de behandeling.

Last but not least: mijn haren drogen en steil krijgen. In tegenstelling tot vele andere dames laat ik mijn haar niet föhnen maar wordt dit gedaan met de Steampod van L'Oréal. De producten die Keratine bevatten zorgen ervoor dat je haren sneller steil worden voor een langdurig resultaat. Et voila... ik ben klaar. Wat vinden jullie van het resultaat?

PLACE TO BE

Coiffure Sonelle 
Maastrichtersteenweg 230
3770 Riemst

or

Facebook















32 opmerkingen:

  1. wow, het glanst echt mega hard :-)
    Ziet er super gezond uit ook!

    X, Eline
    www.luminouslive.be

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This salon looks like such a relaxing place. I like the results. Really nice hair :)
    xo
    Sauniya | Find Your Bliss ♡

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, ziet er super mooi uit! Ga jij echt wekelijks naar de kapper of heb ik dat volledig verkeerd gelezen? Ik vind het ook echt heerlijk om een hoofdmassage te krijgen, maar het hele kapper gebeuren vind ik gewoon genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ga elke week naar de kapper om mijn haar te laten uit föhnen en dan om de zoveel tijd laat ik het knippen en verven!

      Verwijderen
    2. Oh wow! Dat is best vaak maar wel genieten, kan ik me helemaal voorstellen! Héérlijk.

      Naomi in Wonderland

      Verwijderen
  4. Great post and love the neat concept.
    Thanks for the lovely comments on my recent outfit post, I deeply appreciate it!!MyLyfeMyStory

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oehhh, super mooi resultaat! Zulk glanzend haar :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow wat ziet je er haar er mooi uit in de after photo.. Heel mooi glanzend en gezond
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi salon! En je haar is echt prachtig gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw wat een mooie glans! Dat wil ik ook wel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo mooi! Ziet er een fijne kapper uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow for the new look! <3

    xoxo,
    SHAIRA
    www.missdream-girl.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Your hair look beautiful!

    xoxo
    www.bellezzefelici.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Looks amazing! Love your photos :) http://www.bauchlefashion.com/2016/11/the-evolution-of-cashmere.html

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind de massagezetels ook altijd één van de beste momenten bij de kapper :) Mooi glanzend haar heb jij!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ziet er daar supergezellig uit! En wat glanst je haar, wooow! :D

    BeantwoordenVerwijderen