vrijdag 4 november 2016

FASHION: Converse All-Stars

Sneakers zijn al een tijdje terug van weg geweest. Veel merken mogen dan wel de titel willen claimen van de meest modieuze sneaker in huis te hebben. Maar slechts één merk kan claimen dat ze de sneaker uitvonden. Converse bracht een honderdtal jaar geleden de All-Stars sneaker uit en dit is tot de dag van vandaag een schot in de roos. In het constant veranderlijke modelandschap heeft Converse altijd vast gehouden aan zijn tactiek. 

Zelf ben ik ook een grote fan van het design omdat je de All Stars eindeloos kunt combineren. Omdat ik weet dat jullie, mijn lezers, ook houden van hun All Stars mag ik samen met https://www.kortingbox.nl/ enkele leuke kortingen weggeven. Check ook de volgende webshops voor korting op je nieuwe paar All Stars sneakers:










10 opmerkingen:

  1. I just love Converse all stars
    The are dateless
    xx
    https://theonethattravels.wordpress.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Converse en Vans, twee van m'n favorite sneaker merken. Ik moet wel opletten met Converse omdat mijn voeten na enkele uren toch pijn gaan doen.

    Naomi in Wonderland

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Al die kleurtjes zijn fantastisch 😍

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb sinds mijn kindertijd altijd al een paar Allstars gehad! De nieuwe zien er ook tof uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. All stars zijn geweldig.. (ondertussen heb ik al een ganse collectie staan thuis) Zo comfy & je kan het echt met alles combineren!Love it

    BeantwoordenVerwijderen
  6. It's amazing how far Converse has come isn't it?

    Raindrops of Sapphire

    BeantwoordenVerwijderen
  7. all stars zijn echt must haves :-) Ik heb ook enkele exemplaren in mijn schoenenkast staan :-)

    X, Eline
    www.luminouslive.ve

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ben een groot fan van Converse, maar ik heb helaas nog geen paar... Staat wel op mijn wishlist ��

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook grote fan van all stars. heb er ook een paar exemplaren liggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jaaa, All-Stars! Van zodra er een paar kapot is bij mij, moeten die vervangen worden. Onmiddellijk! :D

    BeantwoordenVerwijderen