donderdag 3 november 2016

EVENT: Quooker press lunch


NL: Toen ik een tijdje geleden een uitnodiging kreeg voor een perslunch van Quooker, moest ik toch even in de haren krappen. De naam kwam mij vaag bekend voor maar kon hem niet meteen thuis brengen. Eventjes kort voor stellen: Quooker zag in 1973 het levenlicht in Nederland en was 's werelds eerste kokend-water-kraan. Quooker wilt zich nu steviger op de Belgische markt vestigen en de lancering van hun nieuwe kraan de "FLEX" was dus het perfecte excuus om een perslunch te organiseren.

Op een druilerige donderdagmiddag werden we verwacht in het hippe Nemo. Dit restaurant maakt reeds gebruikt van de "Quooker FLEX". Wat houdt dit nu precies in? Deze kokendwaterkraan is voorzien van een flexiebele uittrekslang voor zowel warm als koud water. Het extra bereik is bijzonder handig. Een Quooker kraan bespaart je tijd, energie, water en ruimte. Het kokend water is meteen beschikbaar waardoor je direct verder kan gaan met je volgende klusje in de keuken en dit alles met een 100% veiligheid garantie.  Voor prijzen en verdere informatie verwijs ik jullie graag verder naar de website www.quooker.be

ENG: When I got an invite for a press lunch of Quooker a while ago, I scratched my head a bit. The name faintly ringed a bell but I couldn't quite put my finger on it. A short summary: Quooker was founded in 1973 in Holland and was worlds first boiling-water tap. Anno 2016 Quooker wants to conquer the Belgian market and the launch of their new "FLEX" tap was the perfext excuse for a press lunch.

On a rainy Thursday afternoon press and bloggers were expected a the hip Nemo restaurant. This restaurant uses the "Quooker FLEX" already. What is this product exactly? The boiling-water tap is provided with a flexible pull-out hose for both hot and cold water. The extra extension is very handy. A Quooker tap saves you time, energy, water and space. The boiling water is immediately available which enables you to continue with your kitchen chores right away and all the while there's a 100% savety guarantee. If you want more information and prices, I would like to cite you to the website www.quooker.com













Place to Be

Nemo Concept Cooking
Verschansingstraat 8 – 10
2000 Antwerpen

12 opmerkingen:

  1. Heerlijk! Ik kon er helaas niet geraken! Mooie locatie ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had nog niet van dit merk gehoord dus dankzij jouw post weer wat bijgeleerd :)

    Sarah x
    www.palmtreesandheels.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wil teruuuug :-) T'was zo lekker!!

    X, Eline
    www.luminouslive.be

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nice Inspirations

    FOLLOW my Blog!!! Maybe we can follow each other!!!
    www.rimanerenellamemoria.de

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw leuk, dat kende ik nog niet! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Spijtig dat ik er niet bij kon zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik wist niet dat je zoveel met Quooker kan, wat leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er mij héél handig uit, maar zou toch een beetje schrik hebben dat ik me vergis en verbrand... #clumsy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Door een ingebouwde beveiliging kan je niet perongeluk kokend water nemen!

      Verwijderen