vrijdag 20 februari 2015

FASHION: Jason Wu Autumn/Winter 2015

While we are all counting down the days for winter to end, the top fashion bloggers and journalists are already discovering the collections for next winter. Yes, I'm talking about New York Fashion Week. I have to admit that this time around not as many shows appealed to me as usually. The best so far in my opinion was the Jason Wu show.

Jason Wu is more and more going for the chic business look instead for the ball gown look. The colour palette was made up of kaki, dark blue, white and silver. I spotted some gorgeous outerwear options and lots of fur. The tailoring of each design was perfect.

NL: Terwijl wij de dagen aftellen tot het einde van de winter, zijn de top modebloggers- en journalisten al bezig met het ontdekken van de collecties voor volgende winter. Ja, ik heb het over New York Fashion Week. Ik moet toegeven dat niet zoveel shows me aanspraken deze keer. Mijn favoriete collectie was die van Jason Wu. 

Jason Wu gaat steeds meer voor de chique businesslooks in plaats van zijn standaard baljurk looks. Het kleurenpalet bestaat uit kaki, donker blauw, wit en zilver. Ik zag enkele prachtige looks aangepast aan het koude weer buiten en veel bont. Het design van elke outfit was perfect. 

Q: Which was your favourite show from NYFW?



15 opmerkingen:

  1. Echt een hele mooie collectie! Ik heb echt nog niet veel gezien van NYFW dus ik ga mij nog niet uitspreken over mijn favoriet ;)
    Eerst al die shows inhalen haha :)

    Liefs,
    Marlies - Golden Mirrors & Pink Bows

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I LOVED Jason Wu's collection as well. So chic.

    Kay of Pure & Complex
    www.purecomplex.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die kaki outfits zijn de max!
    Super mooi die kleren!! Zalig om naar te kijken!
    New video on my blog, LOVE

    http://www.limaswardrobe.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hé Lima, ik zou niet nee zeggen tegen zo een outfit!

      Verwijderen
  4. I love this collection! Thanks for sharing!
    Melanie @ meandmr.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful collection! I love fur in winter! The black fur coat is amazing!

    xo, Marky
    www.mypinkboudoir.eu

    BeantwoordenVerwijderen