dinsdag 2 februari 2016

OUTFIT: January recap

De eerste maand van het jaar zit er al weer op, wat vliegt de tijd toch snel. Januari begon natuurlijk op een geweldige wijze met mijn citytrip naar Firenze voor de Luisa Via Roma party. Ook probeerde ik meer tijd vrij te maken om outfits te shooten en hier ben ik toch wel in geslaagd met maar liefst 11 outfits. Welke outfit is jouw favoriet?

The first month of the year has passed like a whirlwind. January got of an amazing start with my citytrip to Florence for the Luisa Via Roma party. I also tried to schedule more time to shoot outfits and I think I succeeded with not less than 11 outfits. Which outfit is your favourite? 


OUTFIT 1: Never say never


OUTFIT 2: Dungarees



OUTFIT 3: Back to basics




OUTFIT 5: Carousel




OUTFIT 7: Pink coat


OUTFIT 8: Sweater weather


OUTFIT 9: Comfy outfit


OUTFIT 10: All black




26 opmerkingen:

  1. Outfit nr. 3 en outfit nr. 7 vind ik erg leuk :) Vooral nr. 7, daarvan krijg ik helemaal zin in de lente!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik denk dat ik 1, 3 en 10 het leukst vind! Er zit gewoon zo veel leuks tussen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I love all your outfits they are so beautiful.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Outfit 10 vind ik super gaaf! Verder is het leuk om te zien dat er vaak een 'pop of color' terugkomt in je outfits. :)
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Such an amazing post!I have a giveaway on my fb page, if you're interested :)

    GIVEAWAY♥
    blog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. So many pretty looks. love look 5, 7, 8. So chic and stylish :)

    http://perkymegs.blogspot.in/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. By far my favorite is nummer 7.. het staat je zo goed.. en zo goed gecombineerd met die pastel kleurtjes..
    XXX
    Kevin
    http://justkvn.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I love outfit 3 although they are all Fab!
    Happy february Karen! :)
    xxx
    www.travelera.es

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind de 2e tof omdat het zo eens iets helemaal anders is wat ik niet gewoon ben van u :D Maar outfit 7 is mijn favoriet omdat die kleuren u gewoon geweldig goed staan!

    love, Turn it inside out

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Outfit nr. 7 vind ik het mooist. Die kleuren staan je heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Great looks!

    New on www.makeartnotlove.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. leuke outfits!
    mijn favoriet is sowieso de derde!

    liefs
    Karlien

    BeantwoordenVerwijderen