dinsdag 9 december 2014

OUTFIT: Christmas shopping

Saturday I visited Maastricht with my mom to do some Christmas shopping and visit the magical Winter Wonderland. I'm not completely pleased with the pictures because the market was a bit busy which makes it hard to shoot decently. It was quite cold this weekend so I covered up very warm.
Keep an eye on my blog to see what I bought and I already did an outfit shoot with my new items which will be online soon as well.

NL: Zaterdag bezocht ik Maastricht met mijn mama om wat kerstshoppen te doen en bezochten we het Magical Winter Wonderland. Ik ben niet 100% tevreden met de foto's, de kerstmarkt werd erg druk bezocht wat het moeilijk maakte om degelijke foto's te trekken. Het was best koud dit weekend dus kleedde ik me lekker warm aan. Hou mijn blog in de gaten want ik heb ook al een outfit shoot voorbereid met mijn nieuwe items, deze zal snel online komen. 





I'm wearing

blouse: Essentiel // pants: H&M // boots: Supertrash // scarf: Gucci // coat: Lipsy London // bag: H&M

29 opmerkingen:

  1. Such a stylish look! Love it! You look absolutely amazing! Great combo!
    xx
    cvetybaby.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alweer een hele mooie look! Ik ben fan! x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I am sort of extremely jealous of your winter. I live in the tropics of Australia so right now it's either humid disgusting hot or it's rainy!! Love the scarf and boots :)

    Elleosophy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk! Herkenbaar , altijd lastig foto's maken in de drukte. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het zijn toch nog leuke foto's geworden! Ik wil er binnenkort ook trekken op een kerstmarkt, ik ben benieuwd hoe dat gaat lukken ;)
    Mooie outfit ook :)

    Liefs,
    Marlies - Golden Mirrors & Pink Bows

    BeantwoordenVerwijderen
  6. So cute! ^^ Love your boots dear! Check out my fave pair :) http://www.shopstyle.com/action/loadRetailerProductPage?id=457640533&pid=uid7441-25962271-17

    BeantwoordenVerwijderen
  7. So cute dear! Love the look <3
    Lena
    http://skinnycature.com/rapunzel-of-sweden-beachy-waves-tutorial/

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wonderful outfit for a comfortable walk in style! x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind je tas heel leuk :D en de outfit is lekker draagbaar! Maastricht is echt super leuk.. kon ik daar nu ook maar naar toe!x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. I loove your bag! Very nice outfit for cold weather!
    xo from Italy,
    Sonia Verardo
    http://www.trenchcollection.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nice outfit dear!

    XX

    http://www.floortjeloves.com
    http://www.facebook.com/floortjeloves

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Casual and comfy look, I love this style and amazing bag. Mel
    www.livingoncloude9.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. nice post, lovely photos and a pretty outfit!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Love the whole Outfit <3


    www.theeche.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super leuk ik wil ook gaan kerstshoppen!! Leuke look ook trouwens

    Xx

    Http://justkvn.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. De tas heb ik ook :) Maastricht is altijd leuk en zeker met Kerstmis!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie outfit! Je tas is geweldig <3 En het ziet er erg gezellig uit daar.. ben zeer benieuwd naar je outfit met je nieuwe items!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. I really like that sort of Christmas market. The whole black is always a good key.
    xxx
    mari
    www.ilovegreeninspiration.com

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat leuk een kerstmarkt! Ik zag je foto's en dacht dat ziet er bekend uit, haha ik ben zondag in Maastricht geweest ;)

    http://www.bloglovin.com/blog/13049789

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuke outfit! Ik vind je jas ook erg gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen