zondag 28 december 2014

OUTFIT: Christmas



Today I'm showing you the outfit I wore on Christmas Eve. Of course I couldn't wait putting on the beautiful necklace I got gifted by my sweet parents. I'm also wearing my new Zara shirt and H&M skirt. How do you feel about my new clothing pieces?

NL: Vandaag toon ik jullie de outfit die ik aanhad op Kerstavond. Ik kon niet wachten om de prachtige ketting, die ik cadeau kreeg van mijn lieve ouders, te dragen. Verder heb ik mijn nieuw Zara blousje aan en een H&M rok. Wat vinden jullie van mijn nieuwe kledingstukken?









I'm wearing

shirt: Zara // skirt: H&M // earrings: Bijou Brigit // watch: Michael Kors // ring: H&M // bracelet: Supertrash

22 opmerkingen:

  1. Wat had je een mooie outfit aan, leuke rok!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Can't go wrong with leather lace!!! Super Xmas outfit babe!!! En een mooie boom :D

    X Lily
    www.hashtagbylily.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je zag er super mooi uit lieverd, en de ketting is echt geweldig!!

    XX
    Kevin
    http://justkvn.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie outfit! Je accessoires zijn ook echt supercute! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele leuke outfit, weer een toppertje in zwart :) en die ketting is inderdaad heel leuk.

    Love Imke
    https://colourfulmornings.wordpress.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I like your Xmas outfit! Happy Xmas and holidays!
    With love
    Marta from www.yournegativity.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Looking so beautiful! Nice dress!
    Merry Christmas and Happy New Year!
    Angela Donava
    http://www.lookbooks.fr/

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er leuk uit! X Laura www.mixtfashion.com
    (WIN: Polette cat eye sunglasses )

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie klasse look! You never can go wrong with a total black look!
    Was a pleasure to pass by, Love, Lima <3
    New post on my blog,

    http://www.limaswardrobe.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fabulous outfit :D!

    Helemaal zwart is niet mijn ding, maar ik vind dit wel classy!

    Vintagemoniquereinds.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik houd van zwarte outfits en van opvallende kettingen! Het rokje is geweldig!

    X, Marky
    www.mypinkboudoir.eu

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super leuke outfit! Ik hou van de all black outfit maar met toch hele verschillende materialen :)

    BeantwoordenVerwijderen