dinsdag 9 augustus 2016

OUTFIT: Graffiti


NL: Toen ik deze blouse bij H&M zag hangen, was ik niet meteen verkocht eerlijk gezegd. Mijn mama daarentegen wel en zij kocht deze blouse. Eens zij die blouse aanhad, was ik wel overtuigd. Deze blouse heeft niet veel nodig; een simpele jeans en je bent klaar om te gaan. Speciaal voor deze shoot haalde ik ook nog eens mijn Steve Madden hakken uit de kast. Wat vinden jullie van deze combinatie?

ENG: When I spotted this blouse at H&M, it wasn't really love at first sight. My mother did fall in love with the blouse and bought it. Once I saw her wearing the blouse, I was convinced about its beauty. This blouse doesn't need a lot of accessories; a simple jeans and you're good to go. Especially for this shoot I got out my Steve Madden heels again. What to you think about this combo?










I'M WEARING

blouse: H&M // pants: Zara // heels: Steve Madden // bag: Louis Vuitton // sunglasses: Bulgari // watch: Michael Kors // ring: H&M

12 opmerkingen:

  1. Hallo Karen, Goed dat je mama heeft doorgezet! Ik vind het een prachtige blouse en ze staat je super!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I love the color combo, you look wonderful :)
    Amazing jewels...


    xoxo
    www.bellezzefelici.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke outfit, deze look flatteert u echt wel

    liefs
    Karlien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke outfit. De kleur van die schoenen <3 Ik kan zoiets jammer genoeg niet dragen, mijn voeten zijn echt veel te breed :( Het blouseje vind ik ook heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow wat een toffe locatie zeg, en vind je outfit ook zeker leuk! De kleur combinatie is echt perfect.. Love it babe
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen