donderdag 18 augustus 2016

OUTFIT: Lady in Red



NL: Dit weekend was het zonnetje weer in het land en stonden er een aantal lokale straatfestivals op de agenda. Tijd dus om nog eens een klassevol kleedje uit de kast te halen, dacht ik bij mezelf. Opeens besefte ik dat ik de laatste tijd zoveel basics als broeken enzo gekocht had, dat ik geen nieuwe kleedjes meer in de kast had hangen. Dus haalde ik dit oude exemplaar van Michael Kors uit de kast. Wat vinden jullie ervan?

ENG: This weekend it finally was a bit sunny again and I had some fun local events on my agenda. Time to take those classy outfits out of the wardrobe. Suddenly I realised that I had been so focused on buying basics lately that I hadn't any new dresses. Eventually this old Michael Kors dress was my go-to outfit. What do you think?








I'M WEARING

dress: Michael Kors // heels: TopShop by Zalando // bag: Chanel // sunglasses: Prada // watch: Michael Kors // ring: H&M // bracelet: Supertrash // earrings: H&M

21 opmerkingen:

  1. Rood staat je goed! Fancy outfit! Leuk :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WOW, chicka! :)
    En trouwens helemaal in love met je handtas!
    X, Eline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. deze kleur staat u wel goed ze

    liefs
    Karlien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I love red dresses, you look so amazing :)))

    xoxo
    www.bellezzefelici.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi jurkje Karen, lang geleden gekocht? Ik wil dat ook wel in mijn dressing hebben hangen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje Kim! Dit is van twee jaar geleden maar Michael Kors heeft vaak van dit soort jurkjes!

      Verwijderen
  6. You can never go wrong with a red dress! Staat je goed.
    Zie ook wat fashion inspo op onze blog: http://www.twodaze.com

    XO Romy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Woowwwww Hallo daar.. Wat zie je er goed uit schat! Toffe kleur en hele mooie jurk.. Meer van deze looks
    XXX <3

    BeantwoordenVerwijderen