donderdag 22 september 2016

OUTFIT: My statement bag van Duifhuizen tassen en koffers


Ik heb een heel erg uitgebreide tassencollectie waar ik veel complimentjes over krijg. Vaak kies ik hierbij voor een safe design wat natuurlijk wel een beetje jammer is. Van Duifhuizen tassen en koffers mocht ik een tas uitkiezen om te reviewen en ging ik voor een echte statement bag. 

Makkelijk was het kiezen niet tussen alle fantastische merken: Michael Kors, Liu Jo, Guess,... You name it en Duifhuizen tassen en koffers heeft het zeker in zijn gamma zitten. Toen ik echter het merk Moschino aanklikte, verloor ik mijn hart meteen aan deze rode bucket bag

De tas heeft een handig formaat en je kunt er heel wat van je spullen in kwijt. Het leuke aan deze tas is dat je deze op verschillende manieren kunt dragen; er is zowel een handvat als een schouderriem. Ik nam deze tas al een paar keer mee tijdens een avondje bioscoop en een namiddag shoppen, de tas vergaarde al verschillende complimenten. De Moschino bucket bag van Duifhuizen is dan ook een echte eyecatcher. 

Twee dagen na het bestellen van mijn tas kreeg ik al een berichtje dat mijn pakketje onderweg was. Diezelfde dag werd het pakket in perfecte staat geleverd door PostNL. De tas zat stevig ingepakt in plastiek en een mooie tas. De service van Duifhuizen tassen en koffers is dus al even top als hun producten. Ga zeker eens een kijkje nemen op de website https://www.duifhuizen.be/ en laat me weten welk exemplaar jouw hart wist te stelen! 










16 opmerkingen:

  1. Goeie keuze ;-) staat je echt super goed! Ik heb altijd wat schrik om voor een echt statement te gaan, ik heb dan ook voor safe gekozen! Maandag komt mijn artikeltje online :)

    X, Eline

    www.luminouslive.be

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige tas, leuk dat je eens voor wat anders gaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is persoonlijk niet mijn ding, maar ik herken jou er wel volledig in! Dus goeie keuze!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Marjolein! Op de webshop van Duifhuizen vind je ook nog veel andere designs!

      Verwijderen
  4. echt een mooie handtas
    fijn dat je voor een kleur bent gegaan

    liefs
    Karlien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I love your bag and jacket, so cool!


    xoxo
    www.bellezzefelici.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt een hele mooie keuze! Ik koos er vorig jaar eentje van Liu Jo uit! De service van Duifhuizen is echt supersnel!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zou het nooit zelf aan hebben gedacht om zo'n tas te bestellen maar hij is ZO LEUK! En Karen, je jasje is echt prachtig, waar heb je dat gekocht? :D

    Naomi in Wonderland

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Naomi! Het jasje komt van bij lola & liza fashion!

      Verwijderen