vrijdag 2 september 2016

OUTFIT: August recap


NL: Augustus was een maand van tegengestelden voor mij. Privé ging me alles voor de wind en ook op bloggebied had ik enkele leuke samenwerkingen. Maar op professioneel gebied gaat het minder. Ik probeer deze blog meestal positief te houden maar aan de andere kant hebben jullie ook wel recht om te weten dat achter de schermen niet altijd alles rozengeur en maneschijn is.

Sinds een tijdje is mijn collega ontslagen en sindsdien moet ik het werk van twee personen alleen op mij nemen. Als alles goed zou gaan op mijn werk, zou dat nog niet erg zijn. Maar er zijn talloze problemen in ons bedrijf. Daar ik het eerste aanspreekpunt ben voor onze klanten, krijg ik een hoop sh*t over me heen. Leuk is anders. Soms heb ik echt het gevoel dat ik op een burn-out afsteven. 

Anyway tussen alle kopzorgen door, vond ik toch de tijd om zes outfits te shooten. Hieronder vind je een overzicht, welke is jouw favoriet?

ENG: August had quite some contrasts in store for me. Everything is going great in my private life and I've had some fun collaborations blog wise. Unfortunately things are not going as smooth professionally. I'm always trying to be positive on my blog but on the other hand I feel like I owe you an insight in my real life as well.

A while ago my colleague got fired and ever since I've doing the work load of two people all by myself. If everything at my work was going well that would not have been a huge problem. Sadly the company I work at is not doing well at all. Since I'm the first intermediator for our clients and this means I get a truckload of sh*t over me. This isn't anything but fun. I feel like I'm heading for a burn-out

Anyway in between all my concerns I've found some time to shoot 6 new outfits. Below you can check the recap, which outfit is your favourite?

OUTFIT 1: Festivalitis


OUTFIT 2: Cold shoulder


OUTFIT 3: Girl power


OUTFIT 4: Graffiti


OUTFIT 5: Lady in Red


OUTFIT 6: Flowery dress


11 opmerkingen:

  1. Het jurkje/shirt in outfit 3 is heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oei Karen, spijtig dat het op professioneel vlak zo moeilijk is geweest!
    Maar gelukkig heb je je blog als uitlaatklep en wat een mooie outfits zijn dit weer!
    Om trots op te zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooh meid toch, zo erg om te lezen! Hou de moed erin he! Ik kan zeker begrijpen dat het enorm zwaar is, maar luisteer zeker naar je eigen lichaam! Veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De off shoulder blouse is mijn favoriet, samen met het bordeaux/licht blauwe bloesje! én je nieuwe Liu Jo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh lieverd doe wel rustig aan he! en denk aan jezelf!! Dat is het belangrijkste.. We moeten binnenkort als je tijd hebt ;-) eens echt af gaan spreken, veel te lang geleden. En ik vind je laatste outfit geweldig..
    Keep cool babe!
    <3

    BeantwoordenVerwijderen