donderdag 8 september 2016

OUTFIT: Basics


NL: Een tijdje terug vertelde ik jullie al eens dat ik dringend wat meer basis stukken moest kopen om mijn klerenkast aan te vullen. Deze leuke Zara t-shirt maakt deel uit van deze missie. Het shirtje koste maar € 10 maar zit super comfortabel en kan op talloze wijzen gecombineerd worden. Wat vinden jullie er van?

ENG: A while I told you I need some more basic pieces in my wardrobe. This pretty Zara t-shirt is part of that mission. The shirt hardly costed €10 but is super comfortable and can be worn in so many multiple ways. Do you like this shirt? 








I'M WEARING

T-shirt: Zara // skirt: H&M // sneakers: Converse // bag: Michael Kors // earrings: H&M // sunglasses: Prada // necklace: Zara // watch: Michael Kors

25 opmerkingen:

  1. Super tof en bet zakje maakt het toch een beetsje speciaal 😉
    X, Eline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. fijne outfit!
    die rok staat je wel goed

    liefs
    Karlien
    Polished Cats

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I'm in love with these sunglasses! I recently bought the same for myself and something about them just make a whole outfit look so chic xx

    www.sandrafsilva.blogspot.co.uk

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Cool look, I'm in love with your skirt :)

    xoxo
    www.bellezzefelici.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Loving the shirt! Ik ben een mega grote fan van basics, zeker nu ik m'n kleerkast probeer te "versimpelen" en alle dingen die ik al zo lang niet meer gedragen heb, probeer weg te doen.

    Naomi in Wonderland

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een koopje dat shirtje! En het ziet er vééél duurder uit trouwens :) Echt een leuk exemplaar!

    Liefs,
    Marlies - Golden Mirrors & Pink Bows

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooie basic look! Oh en leuke choker ;-)

    Sarah x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Karen! Je hebt een goede koop gedaan! Het t-shirt van Zara staat je werkelijk heel goed! Leuk gecombineerd ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou voor €10 had ik hem ook mee genomen, goed dat je investeert in basics. Deze look is wederom weer geweldig..
    XX

    BeantwoordenVerwijderen