zaterdag 17 september 2016

OUTFIT: Black days


NL: Tijdens het Antwerp Shopping Festival ging ik uitgebreid shoppen met mijn mama en tikte ik twee jurkjes van BCBG MaxAzria op de kop. Het exemplaar uit deze shoot heeft iets duisters en die lijn wou ik ook doortrekken in de volledige shoot. De paarse en roze tinten geven toch nog een andere twist aan de outfit. Wat vinden jullie?

ENG: During the Antwerp Shopping Festival I shopped until I dropped with my mother and purchased two BCBG MaxAzria dresses. The piece from this shoot triggers my dark side and I wanted to extend this feeling throughout the shoot. The colours purple and pink add a softer twist to the outfit. What do you think? 










I'M WEARING

dress: BcBg MaxAzria // sneakers: Gabor by Schoenen Bruggen // bag: Michael Kors //  necklaces: Zara // watch: Michael Kors // ring: H&M // bracelet: My Jewellery

25 opmerkingen:

  1. Wauw die jurk is echt prachtig! Staat je weer beeldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh, ik wou ook graag naar het antwerp fashion festival maar is er jammer genoeg niet van gekomen...
    Maar ik ben echt fan van deze outfit! En je hebt het duistere er inderdaad goed in weergegeven! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een toffe outfit! Heel leuk gecombineerd met de schoenen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuk jurkje!! :) Stoer en speels tegelijk! Topper :)
    X, Eline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi! Ik zou dat jurkje ook wel willen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Waauw wat een super cool kleedje! :D Echt mooi!

    Love, Turn it inside out

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Uw haar is zo mooi hier! En toffe sneakers!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wow! How gorgeous you are in this LBD! jUST LOVE this look from head to toe.


    Love Ashon
    http://ashonfashionary.com/floral-bomber-jacket/

    BeantwoordenVerwijderen
  9. echt een speciaal kleedje!
    zwarte kleedjes zijn altijd wel score

    liefs
    Karlien
    Polished Cats

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Echt een hele mooie jurk. Vind je tasje er perfect bij passen en de sneakers geven het een hele andere twist.. Btw love the sneakers as well
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen