zondag 20 juli 2014

OUTFIT: Dinner with a view

The outfit I'm showing you in today's post, is from a couple of days ago when we were staying for one night in Valle di Colle d'Elsa. We were staying in a quite luxurious hotel but the town was really small with no entertainment. By accident we ended up having dinner in a very nice and good restaurant called "Dietro Le Quinte Ristorante". The top, I'm wearing has been hanging in my closet for quite some time now but I never found the right opportunity to wear it. This time I decided to adapt my outfit to this top.

Nederlands: De outfit, die ik vandaag toon, dateert al van enkele dagen geleden toen we één nacht verbleven in Valle di Colle d'Elsa. We verbleven in een redelijk luxueus hotel maar het dorpje zelf was heel klein en er was niets te doen. Per ongeluk zijn we terecht gekomen bij een heel goed restaurant genaamd "Dietro le Quinte Ristorante". Het blousje, dat ik draag, hangt al een tijdje in mijn kast maar ik heb nooit het juiste moment gevonden om dit te dragen. Daarom besloot ik om deze keer heel mijn outfit aan te passen voor dit topje. Vin je de combinatie geslaagd?







I'm wearing

top: H&M, trousers: Zara, shoes: Jimmy Choo, bag: Chanel, watch: Michael Kors

1 opmerking: