zaterdag 12 juli 2014

Shoplog #10

I can hear you thinking: omg, another shoplog? Wasn't Karen supposed to not go shopping anymore until her holiday? Yes, I was. But fade interfered once again. Yesterday evening I was going out with my friends and we walked by the window display of one of my favorite shops in Bilzen: Lowet. I have been craving a Michael Kors Selma bag since forever, duh who doesn't!? Now a mini red Selma bag was on sale. I just couldn't let this bag go and went to the shop this morning. 
The other item, I didn't really buy it but was a bad buy from my mother: a  Clinique chubby stick. I had never used a Chubby Stick before but it's quite handy for when you're on the go. 

Nederlands: Ik hoor jullie al denken: omg, weeral een shoplog? Was het niet de bedoeling dat Karen niet meer ging shoppen voor haar vakantie? Ja, dat was dus wel de bedoeling. Maar het "lot" kwam er tussen. Gisterenavond ging ik nog op stap met enkele vrienden en liepen we voorbij de etalage van één van mijn favoriete winkels in Bilzen: Lowet. Ik wil al zolang een Selma tas van Michael Kors, duh wie wilt dat nu niet!? Nu hing er een rode mini Selma tas in de solden. Ik kon deze tas gewoonweg niet achterlaten en ben hem dan vanmorgen ook onmiddellijk gaan kopen.
Het andere item heb ik niet echt gekocht en was eerder een miskoop van mijn mama: een Clinique Chubby Stick. Ik had nog nooit eerder een Chubby Stick gebruikt en ik moet zeggen dat hij best wel handig is om snel je lippen bij te werken.



10 opmerkingen:

  1. Oh dat tasje is inderdaad erg mooi en schattig! Ik wil ook zo graag de selma tas van MK maar dan in de grotere versie. Erg mooie aankoop Karen! :-)

    xxx Femke
    www.sparklesofmakeup.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Femke! Ja, tegen een grote Selma tas zou ik ook niet nee zeggen maar voorlopig ben ik al blij met dit kleintje ;)

      Verwijderen
  2. I love the Michael Kors' bag! It's so stunning!
    Maybe you wanna follow each other? your blog is lovely, so let me know :)
    http://stormia-fashion.blogspot.com/
    xoxo, Mai ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lovely post!

    xx,
    www.mellowyellowblog.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, ik vind beide producten top :D ik had bijna ook zo'n chubby stick gekocht van Clinique maar ben toch gegaan voor Baby Doll Kiss & Blush van YSL! Je MK tas is natuurlijk ook geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I like little red bags, they are a good investment!
    sunmoonstyle.blogspot.co.at

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This looks so lovely!:)
    Keep in touch xoxo
    Antonella ☀

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mag ik vragen voor welke prijs je dit tasje hebt gevonden? Hij is super mooi! Helemaal in het rood.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Michelle! Ik heb hem voor € 99 euro gekocht, was 30 % solden op geloof ik! Veel succes!

      Verwijderen
    2. Wat een geluk, staat je heel goed!

      Verwijderen