woensdag 6 april 2016

BEAUTY: Gezichtsbehandeling en make-up door "Beauty by Jess"


Mijn leven kan vrij druk zijn: ik werk fulltime, heb mijn blog en ga ook nog tweemaal per week op stap. Tevens ga ik stilletjes richting de gevreesde leeftijd van 30 en vind ik toch wel dat ik de laatste tijd een beetje rimpeltjes begin te krijgen rond mijn ogen. Omdat voorkomen beter is, dan genezen probeer ik zou veel mogelijk hierbij rekening te houden tijdens mijn make-up routine in de ochtend.

Toch kan een extraatje soms helpen. Dit extraatje kwam er dit weekend aan de hand van een gelaatsbehandeling bij het schoonheidssalon "Beauty by Jess". Jessica is een jonge vrouw die gepassioneerd is door haar vak. Ze heeft een ruime kennis en houdt rekening met de wensen en noden van jouw huid.

Voor de verzorging van het gezicht werkte ze met producten van Nu Skin. Ik kende het merk nog niet maar ben er uiterst positief over na de behandeling. We zijn nu enkele dagen verder en mijn huid heeft totaal niet slecht gereageerd op de nieuwe producten, wat soms wel eens het geval kan zijn. Jessica laat je helemaal thuis voelen en verwent je met een uitgebreide gelaatsbehandeling en massage van hals en schouders. Gedurende 90 minuten waande ik me echt in de zevende hemel en voelde ik mijn huid met elke stap zuiverder en zuiverder worden. Mijn huid heeft sinds enkele dagen echt een prachtige en gezonde gloed

Na de gelaatsbehandeling was het tijd om make-up aan te brengen. Daarbij werd gebruik gemaakt van het merk Bellapierre. Deze producten zijn gemaakt uit mineralen en dus ideaal voor mensen met een probleemhuid. Ook hier kan ik weer niets anders dan lof over spreken zowel over Jessica als de producten. Jessica ziet meteen welke kleuren jou goed staan en wist zo bijvoorbeeld mijn ogen "open te trekken". De mascara vond ik echt super. Hij scheidt de wimpertjes goed en laat ze ook extra lang lijken. Deze mascara ging dan ook met mij mee naar huis. 

Bij "Beauty by Jess" kan je terecht voor ook andere behandelingen zoals manicure en pedicure. Verder kan je ook er ook leuke initiatieven vinden voor vrijgezellenactiviteiten,.. Jessica is een kei in haar vaak en doet je meteen op je gemak voelen. Wil je graag eens in de watten gelegd worden, ben je dus bij "Beauty by Jess" aan het juiste adres. 

Place to Be

Kabricht 12
3770 Vlijtingen 

of online







21 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. ja hé Natalie, eindelijk heb ik ook eens open ogen! ;-)

      Verwijderen
  2. Beautiful makeup! Love it!
    Hugs,
    Love from www.trangscorner.com {a lifestyle, fashion, beauty, and food blog}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waauw wat spreekt je gezicht! Vooral je wenkbrauwen zijn zo mooi! Maar het hele plaatje is beeldig! xx
    www.soafarsosabine.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje Sabine! Ja zo zie je maar wat een verschil het inkleuren van wenkbrauwen kan maken!

      Verwijderen
  4. Too many beauty products. Thanks for the honest review :)

    xoxo,
    SHAIRA // New post

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind de make up heel erg mooi geworden. Tegen die rimpeltjes smeer ik al jaren een anti age oogcrème. Of het effectief helpt weet ik niet, maar soms als ik kijk naar mensen die even oud (of jonger!) zijn dan ik, dan vind ik toch dat ik iets minder rimpels heb aan mijn ogen :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje Bibiane. Ik ben ook aan het twijfelen om met een oogcrème te beginnen maar mijn moeder vond me nog te jong ;-)

      Verwijderen
  6. Klinkt zalig zo'n behandeling!

    Sarah x
    www.palmtreesandheels.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik kende dit nog niet maar het klinkt fijn
    je bent ook super mooi opgemaakt, wauwie

    liefs
    Karlien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieverd wat een goede review en wat zie je er goed uit!!! toppie
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen