zaterdag 30 april 2016

OUTFIT: April recap



NL: April was echt een enorme drukke maand voor mijn blog. Mij hoor je niet klagen hoor want ik moet echt geweldige events bijwonen en heb weer zoveel leuke andere bloggers leren kennen. Donderdag ging ik bijvoorbeeld naar de persdagen. Bij diverse PR bureaus mocht ik de collecties voor aanstaande winter al gaan ontdekken. De komende dagen zal ik jullie zeker hierover up-to-date brengen maar voor dat we in de toekomst kijken, gaan we eerst even terug blikken. Typisch aan de lente is natuurlijk een grote variatie aan outfits: de ene dag zou je de dikste winterjas uit de kast willen halen, de andere dag is rokjes  weer! Welke outfit was jullie favoriet?

ENG: April was a busy month blog-wise. I'm definitely not complaining because I love attending all these amazing events and meeting some lovely bloggers in the process. Thursday I visited some PR agencies during their press days. This gives stylist, influencers and bloggers the chance to discover the collections for next winter. The next few days I will update you about this but before we look to the future, we first take a little look back. Typically during those first spring days you'll see huge variety outfit-wise: one day you want to cuddle up in your biggest coat, the next day you opt for a skirt! Which outfit is your favourite? 

OUTFIT 1: A touch of jeans



OUTFIT 2: Bell Sleeves


OUTFIT 3: Baseball shirt



OUTFIT 4: Bow Tie Blouse




OUTFIT 6: Petit Belge


OUTFIT 7: Off The Shoulder


OUTFIT 8: Pink Blossoms


OUTFIT 9: Chic


14 opmerkingen:

  1. Zo'n leuke outfits allemaal! Moeilijk om er een favoriete uit te halen, ik kan niet kiezen! :)

    Sarah x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke looks alweer! Ik ben echt fan van de look met de bow tie blouse en oker rokje!
    XO IMKE | Pastellics

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vin d de bow tie blouse en de petit belge het leukste :D
    Heel erg leuke outfits allemaal, je bent een prachtmeid!

    Ilona
    www.artthisisart.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. All the outfits are great. You look super chic :)

    http://perkymegs.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De derde outfit en de outfit met de prrrrrachtige roze jas zijn mijn favo's!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Allemaal top outfits babe. Maar als ik echt moet kiezen is het de outfit met je roze jas.. Big love <3
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I love the red and white outfit hope you could visit our blog too =) keep in touch http://anotsosecretlife2011.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen