woensdag 20 april 2016

OUTFIT: Always try to be different





NL: Tijdens deze outfit post wil ik graag een persoonlijk verhaal met jullie delen. Als kind heb ik mij vaak het buitenbeentje en uitgesloten gevoeld. Doordat ik zwaarder gebouwd was als andere kinderen, werd ik al snel gepest. Ik probeerde mij dan ook zo "onzichtbaar" mogelijk te maken. Tijdens mijn tienerjaren durfde ik tot mijn zeventiende geen rokken aan naar school bijvoorbeeld. Winter of zomer, ik droeg altijd jeans broeken. Best jammer toch eigenlijk dat mensen zichzelf zo verstoppen toch!? 

Afgelopen week ging ik naar de opening van de nieuwe H&M winkel in Antwerpen in deze flashy maxi rok. Ik kan je wel verzekeren dat ik behoorlijk wat bekijks had en dat deert me totaal niet meer. Ik was op dat moment best trots over het feit dat ik me over die pesters gezet heb en dat ik nu dagelijks mijn gezicht durf te tonen op deze blog. Daarbij wil ik nu toch ook eventjes jullie, mijn lezers, bedanken. Elke dag bezoeken jullie talrijk mijn blog en laten jullie de liefste commentaren achter dus bedankt hiervoor!

ENG: Along with these pictures I would like to share a personal story with you. As a child I often felt like an outsider. Because I had a bigger figure than other children, I got bullied. I tried to make myself as "invisible" as possible. During my teenage years I was afraid to wear skirts for example. Winter or summer, I would always wear pants. When you think of it, it's quite sad that people want to hide themselves right!?

Last week I attended the opening of the new H&M store in Antwerp wearing this flashy maxi skirt. I can assure you that a lot of people were casting me some curious looks which didn't bother me at all. In that moment I realised I was quite proud of myself that I left those bullies behind me and that I'm not afraid to show my face here on a daily basis. I feel like this is the right moment to thank you, my readers, as well. Each day you numerously visit my blog and leave the sweetest comments so thank you for supporting me! 










I'M WEARING

Shirt: Ted Baker // skirt: Goldie Hasselt // shoes: Zalando // bag: Louis Vuitton // scarf (wrist): Frey Wille // ring: H&M // earrings: H&M // watch: Michael Kors // 

37 opmerkingen:

  1. Oh wat goed van je! Je straalt echt met deze rok. Soms zeg ik ook wel eens tegen mezelf: Just do it! Wat heb ik te verliezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zoals je zegt : gewoon doen ! En wees maar gerust dat vele jaloers zijn op het leven dat je leidt !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tof dat je het nu wel durft! Staat je ook elke keer weer erg leuk. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super Karen!! Je straalt gewoonweg!
    "Pulling someone down will never help you reach the top." ;)
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. je tas! <3 zo pretty! en je hele outfit is mooi ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat sjaaltje aan de pols vind ik zo'n geweldige vondst!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. you rock this girl!
    je ziet er echt goed uit en die kleur is echt geweldig

    liefs
    Karlien
    http://www.polishedcats.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben echt geraakt door je persoonlijke toets bij de kledingkeuze. Ik heb jammer genoeg hetzelfde meegemaakt. Gepest worden omdat je anders bent..
    Super dat je je nu zo durft tonen, moet je zeker blijven doen want je straalt en het staat je prachtig ;)
    Pesters hebben altijd ongelijk en kijken nu op ons terug en vinden ons 'awesome bitches'.
    Blijf aub hoe je bent en verander voor niemand ;)

    Ilona
    www.artthisisart.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel ilona! Inderdaad, nu kijken de pesters verbaasd op!

      Verwijderen
  9. Prachtige outfit, die kleur staat je goed!
    Liefs,
    Yara

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Love your post!!

    I am glad you enjoyed reading my recent posts.

    Thanks for the support and thoughtful words on my recent post, I deeply appreciate it!!

    MyLyfeMyStory

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je moet je zeker niet verstoppen, deze rok staat je prachtig! Dat sjaaltje als armbandje is ook echt heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooie outfit, en fijn om te horen dat je je niks meer aantrekt van die pesters! Echt, ze vinden altijd wel iets, ik werd gepest om mijn oren en het feit dat ik lang ben... Niemand is perfect, toch? En je ziet er geweldig uit, de outfit staat je heel leuk, en dat jij je er lekker in voelt is echt het belangrijkste! En veel leuker dan een jeans hehe ;) You go girl!
    XO IMKE | Pastellics

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nice color of the skirt!!

    xx LL

    www.lalouuula.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Looking great! You had me at being outsider, now I'm a bit more confident. Coz I just don't care about negative people anymore :)

    ♥ from www.expatpetite.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. You are absolutely gorgeous, Karen. And that pink skirt looks really good on you. :)


    xoxo,
    Gelleesh.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Lieverd wat goed dat je dit deelt. Je straalt enorm nu, en laat die haters maar lekker lullen.. Jij durft t wel aan.. Of je nou wat steviger bent of niet.. Je bent gewoon een top wijf.
    Over je outfit.. Wat een heerlijke kleur rok.. snap wel dat je veel bekijks had ;-) lekker opvallend..
    You go girl
    Dikke kus

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het eerste wat ik dacht toen ik deze foto's zag is "have you lost weiiight"? Je ziet er echt wel heel goed uit in deze outfit!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje Rani, ik ben inderdaad wat afgevallen ;-) tof dat je het opmerkt!

      Verwijderen
  18. Yes I think it is terribly sad when people try to hide themselves because our culture tells them that if their body is not a slim stick figure they are not beautiful. I am so proud of you for obviously overcoming this weird cultural void that we are all subjected you (but especially as women!) You are an inspiration. Thank you for sharing your story.. You also look STUNNING :)

    XOXO
    http://www.kellmenow.com/blog/
    https://www.instagram.com/kell_menow/
    https://www.facebook.com/kellmenow/?fref=ts
    https://twitter.com/kell_menow
    https://www.bloglovin.com/blogs/blog-kellmenow-14252307

    BeantwoordenVerwijderen