dinsdag 19 april 2016

BODY: Juizs Detox review


Gezondheid, zowel innerlijk als uiterlijk, wordt steeds belangrijker in onze maatschappij. De laatste tijd zag ik in mijn vriendenkring veel mensen aan het detox'en slaan. Maar geef toe: op vieze shake's leven dagenlang zit niemand te wachten. Na een beetje opzoekwerk kwam ik terecht bij Juizs

Ik koos voor Juizs om diverse redenen: allereerst is het een firma uit Nederland en komen zij zelf aan huis leveren. Dit vertrouw ik toch net eventjes meer als één of ander pakket uit Amerika of China. Verder sprak de samenstelling van de sapjes mij aan. Deze zijn allemaal vers gemaakt van groenten. Als ik dan toch enkele dagen nauwelijks mag eten, graag dan nog met iets wat ik lust. In tegenstelling tot andere detox programma's is er niet gewoon één pakket waar iedereen zich moet aan houden. Op de website kan je zelf kiezen hoeveel dagen je wilt detox'en, welke drankjes je wilt en of je toch één maal per dag een lichte maaltijd wenst te consumeren of niet. 

Mijn sapjes werden keurig geleverd in een mooie doos die goed in de diepvries paste. Ingesloten zaten enkele nuttige brochures met extra informatie over de drankjes en recepten voor gezonden maaltijden. Zoals je op de foto's ziet, zitten de producten in een modern jasje. Het oog wil natuurlijk ook wat ;-)


Nu wil je natuurlijk weten hoe de detox verliep. Ik koos voor de "Juizs till dinner kuur", hierbij mocht je 's avonds wel een lichte maaltijd consumeren. De eerste dag was best zwaar: het was toch wel wennen om groenten binnen te krijgen in de vorm van sapjes. Gelukkig ben ik een echte groenteliefhebber en weest ik de smaakjes dus wel te appreciëren. Je moet je natuurlijk niet aan een culinair orgasme verwachten maar dat is natuurlijk ook niet het doel van een detox kuur. 

Ik ben al een tijdje aan het diëten maar mijn  gewicht hing nu al enkele weken "vast" op hetzelfde cijfer. Deze detox was voor mij een soort van verse start om er weer tegen te gaan. De twee kilo die ik verloor tijdens deze drie dagen hebben bij mij een nieuwe motivatie aangeboord. Missie geslaagd dus! Hoe langer je bezig was met de detox, hoe makkelijker het ook werd. Ook had ik telkens toch een kleine maaltijd om 's avonds naar uit te kijken. 

Het doel van detox'en is natuurlijk niet per se gewichtsverlies maar vooral een betere leverwerking en spijvertering. Het ontgift jouw lichaam en zorgt voor een soort van nieuwe start. 

Als je nu nog aan het twijfelen bent om aan de detox te beginnen, heb ik nog een leuke verassing. Ik mag jullie jullie 20% korting aanbieden op een bestelling bij Juizs. Gebruik hiervoor in het winkelmandje de kortingscode #380. Laat me zeker weten of je ook aan een detox kuur gaat beginnen en als jullie nog vragen hebben, twijfel dan zeker niet om deze te stellen.

14 opmerkingen:

  1. Zoiets wil ik ook eens graag doen! Toch mooi die 2 kilo en je lichaam is ook weer helemaal clean!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als je nog nooit gedetox'ed heb, is Juizs zeker een aanrader!

      Verwijderen
  2. Super zeg Karen. Ik Kan me voorstellen dat als je blijft hangen op hetzelfde gewicht dat een boost met een detox heel motiverend kan werken! Wat knap van je dat je zo doorzet. Je ziet er stralend uit, elke shoot weer. Ik hoop dat je langzaam aan je doel mag behalen uiteindelijk. Maar stap voor stap en je gaat heel goed!
    Zouden zij ook (gratis) leveren in Stockholm, Zweden? Ik ben best geïnteresseerd om een detox te doen namelijk!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Voorlopig helaas niet Sabine. Enkel in België en Nederland. Maar misschien kun je hen eens mailen? De klantendienst is bijzonder hulpvaardig!

      Verwijderen
  3. Wat een super fijne review, ik heb zelf ook wel eens van die sapjes gehad maar waren dan toch net de groente of fruit die ik niet lustte. Dat houd mij dus ook elke keer tegen om het te gebruiken.. Maar wel fijn dat je dus zelf kan kiezen.. En wat goed dat je ook wat kilo's bent kwijt geraakt.. Ga lekker zo door schat, en je uiteindelijke doel ga je zeker halen..
    Liefs,
    XXX
    Kevin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat fijn dat je dit hebt gedaan! Ik wil nu al een tijdje een juice detox doen maar de twee bedrijven in België die dit doen, rekenen veel te veel in vergelijking met Nederlandse bedrijven zoals Sapvers. :(
    Liefs,
    Yara

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Misschien is Juizs dan wel iets voor jou? en met de code #380 krijg je nu 20% korting op jouw bestellng!

      Verwijderen
  5. mmm hier ben ik best benieuwd naar, ik hoor er zoveel over maar nog nooit gedaan
    en 2 kilo in 3 dagen klinkt wel veel belovend hoor!
    ik ga zeker eens kijken voor een bestelling

    liefs
    Karlien

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Toppie Karlien! Laat me zeker weten welke kuur je gaat volgen!

      Verwijderen
  6. Ik wil zelf niet afvallen maar wel meer energie krijgen. Denk je dat dit ook lukt met deze detox?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Persoonlijk heb ik het gevoel van wel Kim. Na drie dagen voelt je lichaam als nieuw aan!

      Verwijderen
  7. Great review! Thanks for sharing dear!
    Xoxo,
    Love from www.trangscorner.com {a lifestyle, fashion, beauty, and food blog}

    BeantwoordenVerwijderen