woensdag 13 april 2016

OUTFIT: Baseball shirt




NL: Al jaren zijn steeds meer sportieve items terug te vinden in de collecties van diverse merken. Zo zag ik al vaker imitatie baseball shirts voorbij komen en wou ik ook graag een exemplaar. Zoals wel vaker vond ik bij ST. Studio mijn match. Dit shirt heeft een vrouwelijke toets dankzij de pailletten op de mouwen. 

Dit shirt combineerde ik met mijn destroyed jeans van H&M. Eindelijk heb ik nu ook een zwart exemplaar! Je merkt dat mijn wensenlijstje eindeloos blijft ;-) Wat vind je trouwens van mijn armbandje van The Rubz?

ENG: Since a few years brands include sporty items in their collections. One of the items I really adore are those baseball inspired shirts. Not for the first time I found the perfect shirt at St. Studio. Thanks to the sequins on the sleeves, the shirt is still very feminine. 

I combined this shirt with my destroyed jeans from H&M. I finally have black ones as well. My wishlist is endless as you see ;-) BTW: do you like my bracelet from The Rubz












I'M WEARING:

T-shirt: St. Studio // pants: H&M // sneakes: Adidas Originals by Zalando // bag: Michael Kors // necklace: H&M // watch: Michael Kors // bracelet: The Rubz // ring: H&M // earrings: H&M 

26 opmerkingen:

  1. Gaaf shirt! Vind t zo vrolijk staan, staat goed :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Staat je goed! Ook leuk met die choker gecombineerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I like the colours and the way you wear all pieces together! You look beautiful! Have a nice day dear!
    http://www.dreammerin.com/blog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super! Leuke combinatie!!
    Het staat je echt goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het imitatie baseball shirt staat je heel goed! Heel goede keuze!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw dat shirt staat je echt goed!
    Dit kan je echt sportief maar ook klassevol dragen, I like!

    Ilona
    www.artthisisart.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie outfit! Die tas is zoo mooi. (:
    Liefs,
    Yara

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuke look
    ik hou wel van die sportieve items in een outfit

    liefs
    Karlien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel erg gaaf shirt, en lekker casual gecombineerd de broek is echt een musthave! zelf twijfel ik ook nog of ik er 1 moet kopen!! en je armband is amazing, ik heb laatst ook weer 2 ontvangen.. Love it
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  10. love how you styled it

    http://www.queenhorsfall.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Staat je goed :D Ik moet ook een beetje aan een scheidsrechtershirt denken! Ook een mooie tas, trouwens :D

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Echt ontzettend leuk gecombineerd! Ik vind het shirt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen