zaterdag 2 juli 2016

FASHION: Caroline Biss High Summer 2016


NL: Mijn mama is net alleen een top mama maar ook mijn favoriete shoppartner. Eén van haar favorieten merken is Caroline Biss en met het ouder worden, begin ik ook meer de tijdloze klasse van dit merk te appreciëren. Ondanks het feit dat je Caroline Biss misschien eerder onder de categorie damesachtig zou kunnen klasseren, is hun huidige zomer collectie toch bijzonder hip

Kleedjes, duidelijk geïnspireerd door de jaren 60, in diverse kleuren vullen het lookbook. Zo heb je bijvoorbeeld de blauwe off the shoulder jurk en de witte culotte jumpsuit. Wat vinden jullie er van? 

ENG: My mother is not only the best mom in the world but also my favourite person in the world to shop with. One of her favourite brands is Caroline Biss and getting older I start to appreciate their timeless class more and more as well. Although you could label Caroline Biss as a more ladylike brand, the new summer collection is very hip as well. 

Dresses, inspired by the 60ies, in bright colours are all over the lookbook. My favourites are the blue off the shoulder dress and the white culottes jumpsuit. How do you feel about this collection? 





13 opmerkingen:

  1. Hele mooie outfits! Vooral de turquoise jurk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, prachtig zeg!


    Sarah x
    www.palmtreesandheels.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie outfits!
    Ik vind dit merk ook geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I must say the jumpsuit is my favourite!
    Thanks for the inspiration.
    Cheers,
    T.
    https://tbymallano.wordpress.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Great post. So lovely!

    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM
    INSTAGRAM @BEAUTYEDITER

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ooeh die kleuren! instant happiness

    liefs
    Karlien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele toffe kleding.. ben benieuwd of jij het ook gaat kopen
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hi Karen! Ik ben het helemaal met je eens als je zegt dat Caroline Biss tijdloos is. De eerste en de derde look is helemaal mijn ding!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hi Karen! Ik ben het helemaal met je eens als je zegt dat Caroline Biss tijdloos is. De eerste en derde look zijn helemaal mijn ding!

    BeantwoordenVerwijderen