donderdag 21 juli 2016

BEAUTY: An'na Annayake Eau de Parfum


An'na Annayake, een heerlijk chypre, fruitig en bloemig akkoord. Voor een moderne, discrete, ondeugende, tedere en gelukkige vrouw.

An'na Annayake, a lovely fruity and flowery composition. For a modern, discrete, naughty, affectionate and happy woman.


De verpakking straalt de frisheid van de lente uit. Het flesje heeft een simpel design en is doorzichtig. Het flesje is afgesloten met een zwarte dop en zit in een roze kartonnen verpakking.

The packaging radiates the freshness of spring. The design of the bottle is very simple and it's see-through. The bottle is closed off with a black cap and put into a pink packaging. 


Zoals je allicht al vaak op de blog hebt kunnen lezen, hou ik normaal van zware en sensuele parfums. Maar met de hoge temperaturen van de afgelopen dagen valt mijn normale geur toch wat zwaar uit. Daarom ging ik tussen mijn staaltjes op zoek naar een waardig alternatief en zo kwam ik uit bij An'na van Annayake.

Allereerst sprak de verpakking mij erg aan, roze in de zomer kan toch bijna niet slecht zijn!? :D Toen ik de geur probeerde, was ik meteen verkocht. An'na heeft toch nog dat sensuele waar ik van hou maar is subtieler aanwezig. Al snel verzacht het parfum nog verder.

Je kunt dit parfum kopen bij jouw lokale Planet Parfum of online. Voor een fles van 100 ml betaal je € 89,00.

As you've probably already read a lot of times on my blog, I usually prefer sensual and intense perfumes. Due to the high temperatures of the last few days my usual perfume has to make some room for a less intense alternative. This is how I ended up trying An'na by Annayake.

The packaging really appealed to me, pink in the summer can't disappoint right!? :D When I first tried on the scent, I was sold right away. An'na has that sensual touch I love but is only subtly present. After a few minutes the scent softens even more. 

You can buy this perfume at your local Planet Parfum store or online. You pay € 89,00 for a bottle of 100ml.






5 opmerkingen:

  1. ik hou van zomer parfums! Ook in de winter haha !

    love, Turn it inside out

    BeantwoordenVerwijderen
  2. deze klinkt wel goed eigenlijk
    ik kende deze wel nog niet

    liefs
    Karlien
    http://www.polishedcats.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig flesje zeg. Lijkt mij zeker heerlijk voor de zomer
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb toevallig een monstertje gekregen. Lekker geurtje! Ik hoop je vandaag te zien op de Fancy Friday linkup!
    www.nancysfashionstyle.com

    BeantwoordenVerwijderen