vrijdag 22 juli 2016

OUTFIT: J'adore Plein!


NL: Zeg dat ik het gezegd heb; deze winter wordt de cameo print oftewel de legerprint een grote hit! In de nieuwe collecties voor de herfst kwam ik al een aantal keer deze print tegen dus kon ik moeilijk achterblijven. 

Een tijdje geleden werd ik gecontacteerd door The Crown. Dit is een Belgische webshop die binnenkort online zal gaan en parka's en andere items met patches verkoopt. Je kunt je item volledig laten personaliseren wat natuurlijk helemaal 2016 is. Ga zeker al eens de Instagram pagina bekijken om wat inspiratie op te doen. 

Verder koos ik voor mijn glitterrok en crop-top van H&M, beide van vorig seizoen. Voor de accessoires ging ik de stoere kant op met mijn Prada zonnebril, enkele chokers en de biker bag van Liu Jo. Wat vinden jullie van deze outfit?

ENG: I'm going to share a style tip with you; cameo prints will be everywhere this winter! In the newest collections for spring I've spotted this print already a few days and I couldn't stay far behind of course.

A while ago I was contacted by The Crown. This Belgian webshop, which will go online soon, sells parkas and other items with patches. You can personalise your item which is really 2016. Definitely take a look at The Crown instagram page and get inspired.

I opted for my sequin skirt and crop-top from H&M, both from last season. My accessories are kind of daring, mind the Prada sunglasses, a few chokers and the biker bag from Liu Jo. Do you like my outfit?












I'M WEARING:

top: H&M // skirt: H&M // parka: The Crown // bag: Liu Jo // sneakers: Adidas Originals by Zalando // sunglasses: Prada // necklaces: Zara // watch: Michael Kors // bag: Liu Jo // earrings: H&M

12 opmerkingen:

  1. Leuke jas! Die rok heb ik ook nog willen kopen, nu wel spijt van dat ik het toen niet gedaan heb!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Never thought that camo jacket would look great with such a bright skirt, but it does!


    http://karolinakz.blogspot.lt/,
    Karolina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig outfit! Super gaaf gecombineerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Interesting combination!! The sequence look great with your military jacket!!! Love your choker! U look chic!
    http://www.afashionholicslife.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Yasssss love the jacket. Vind de combinatie ook lekker apart, kan je goed hebben!

    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Staat je prima, deze outfit.

    BeantwoordenVerwijderen