zondag 24 juli 2016

Shoplog #39

Allicht herkennen jullie de volgende situatie. Mijn mama wou maar al te graag gebruik maken van mijn vrije dag om te gaan shoppen en ik ging mee om haar een plezier te doen. Eigenlijk had ik zelf niets nodig en wou ik een beetje mijn spaarrekening bij spekken. Maar dan... spot je iets in elke winkel die je binnen gaat. Bij dezen vond ik dat een shoplog nog wel eens op zijn plaats was. Opgepast: de situatie liep al snel uit de hand! ;-)

You probably all recognize the following situation. My mother thought my day off was the perfect excuses to do some shopping and who am I to say no!? I wasn't planning on buying anything because I'm in a money saving kind of space right now. But then... you spot basically nice stuff in all shops you enter. Check the shoplog below to see what I bought. Beware: things got pretty bad quite quickly! ;-)

1. Kiki nail polish and primer. Jewellery H&M
2. St. Studio dress
3. Zara back pack
4. Zara jeans
5. Zara vest
6. Patrizia Pepe bag (sales)

 





17 opmerkingen:

  1. Haha herkenbaar :) Wat een mooie spulletjes heb je op de kop getikt. Vooral die tas vind ik helemaal geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Karen! De grijze St. Studio dress vind ik een heel mooie jurk! Misschien een idee voor een shoot?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Maar ja, dit kun je toch ook allemaal niet laten liggen he? En geld moet rollen joh!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die eerste rugzak/tas van Zara vind ik echt geweldig! Herkenbaar trouwens, meegaan met iemand anders en dan zelf met een hele hoop nieuwe spullen naar huis gaan :')

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Great Post ....xoxo, Neha


    http://www.theinstylejournal.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hehe, dat herken ik zeker en vast! Maar je hebt wel enorm leuk dingen gescoord!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je weer leuke dingen gekocht ;-) moest lachen om "om mijn moeder een plezier te doen" hahaha Ben benieuwd hoe de jurk je staat
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuke aankopen gedaan
    die handtas is echt zalig

    liefs
    Karlien

    BeantwoordenVerwijderen