maandag 11 juli 2016

OUTFIT: Creating moments


NL: Tijdens mijn tienerjaren en beginjaren als twintiger kon mijn outfit en zeker mijn accessoires vaak niet uitbundig genoeg zijn. More was more. Maar met het ouder worden, begin ik toch ook steeds meer appreciatie te kweken voor schoonheid en sereniteit van simpele juweeltjes. Eén van de merken die er steeds in slaagt om tijdloze pareltjes te ontwerpen, is Pandora

Deze zomer kies ik dan ook voluit voor onderstaand geweven armbandje met bedeltje. Het armbandje is perfect in zijn elegantie maar toch erg hedendaags. Wat vinden jullie er van?

Ontdek de volledige zomercollectie van Pandora hier: http://www.pandora.net/nl-be/collections/summer

ENG: During my teenage years and my early twenties my outfit and definitely my accessories couldn't be crazier. More was more. But getting older also brought along some appreciation for the beauty and serenity of simple jewels. One of those brands who is a master in designing timeless pearls is Pandora.

This summer I'll often opt for my woven bracelet with charm. This bracelet is perfect in its elegance and yet very modern as well. Do you love it as well?

Discover the full Pandora summer collection here: http://www.pandora.net/nl-be/collections/summer









I'M WEARING

shirt: River Woods // skirt: H&M // shoes: Van Loock // bag: Michael Kors // bracelet: Pandora // watch: Michael Kors

23 opmerkingen:

  1. Wat een onwijs leuke schoenen! Love them.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je outfit is echt heel mooi!! Staat je super!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh weer zo'n mooie outfit, je straalt!
    Ik ben ook een super fan van Pandora, ik geef mijn vriend dan ook altijd hints als ik bijna jarig ben hahah!
    Leuke post!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. PRachtige outfit! mooie gecombineerd met de items en prachtige kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb ook twee armbanden van Pandora. Ik moet ze echt eens opzoeken en gaan dragen. Leuke outfit, lekker licht van kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie frisse outfit heb je aan! Ik vind je oorbellen ook erg leuk! -x-

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Great post. So lovely!

    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM
    INSTAGRAM @BEAUTYEDITER

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze outfit is echt leuk! Staat je echt super!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele mooie en frisse look, vind je armband zeker mooi en simplistisch. Goede keuze en ik vind je schoenen ook erg tof ;-)
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  10. prachtige look
    die rok is echt wel heel erg mooi

    liefs
    karlien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super mooie rok hoor! Ik zou het leuk vinden als je die showt op de Fancy Friday linkup !
    www.nancysfashionstyle.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Karen! Ik houd ook van simpele juwelen. Het armbandje van Pandora is eenvoudig maar mooi. En de witte rok van H&M vind ik je heel goed staan!

    BeantwoordenVerwijderen