zaterdag 16 juli 2016

BEAUTY: Yves Rocher Hydra Végétal Eau Micellaire


Het Hydra Végétal reinigingswater van Yves Rocher is een 2 in 1 product; enerzijds wordt in een wip make-up en onzuiverheden verwijderd en anderzijds wordt de huid gehydrateerd. Die hydraterende functie is te danken aan de blauwe agave uit Mexico, één van de ingrediënten van de Eau Micellaire. De blauwe agave is bij een droog klimaat toch in staat om te overleven dankzij de vochthoudende moleculen. De huid wordt goed gehydrateerd en haar vochtreserves worden aangevuld.

The Hydra Végétal cleaning water from Yves Rocher is a 2 in 1 product; on one hand it removes your make-up and impurities in no time and on the other it moisturizes your skin as well. The moisturizing function is due to the blue aloe from Mexico; one of the ingredients of this Eau Micellaire. The blue aloe is capable of surviving in a dry climate thanks to its moisture retaining molecules. The skin is hydrated thoroughly and the moisture reserves are being filled up.


Zoals bij vele reinigingslotions zit het product in een doorzichtige fles. Dit is bijzonder handig zodat je op tijd weet wanneer het tijd is om je voorraad bij te vullen. Het design is simpel en strak, net zoals de producten van Yves Rocher eigenlijk. Waar ik ook van hou bij Yves Rocher is dat alle productinformatie- en inhoud altijd duidelijk terug te vinden is op de verpakking. 

As so many cleaning waters, this product is also conserved in a see-through bottle. This is very handy because you easily can keep check of how much product you have left. The design is simple and lean, like most Yves Rocher products. I also love that all the Yves Rocher products explicitly mention the product information and ingredients on the packaging.


Het eerste product ooit dat ik van Yves Rocher review dus ik was bijzonder benieuwd naar de kwaliteit. Ik kan maar één ding zeggen: shame on me dat ik nooit eerder Yves Rocher gebruikte. Het reinigingswater heeft een heerlijk fris geurtje en voelt super aan.  Ik gebruik mijn reinigingswater altijd  als laatste stap om de laatste stukjes make-up te verwijderen en hiervoor doet het product prima zijn werk. Wat een resultaat!

De Hydra Végétal Eau Micellaire is verkrijgbaar in alle Yves Rocher filialen of online. Je betaalt slechts € 2,00 / flacon.

This was the first product I'm ever reviewing about Yves Rocher so I was very curious about the quality. I can say only one thing: shame on me I've never used Yves Rocher before. The cleaning water is a lovely fresh scent and feels amazing on the skin. I used the Eau Micellaire as the final step in removing my make-up and the product does an amazing job. What a result!

The Hydra Végétal Eau Micellaire is available at all Yves Rocher stores or online. You pay only €2,00/bottle. 




7 opmerkingen:

  1. Jee, ik heb al in geen eeuwen van Yves Rocher gehoord! Vroeger had je daar ook nog winkels van, daar rook het altijd zo heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. looks like a great product! I've only used Yves Rocher shampoo and vinegar conditioner stuffs they sell in Korea :)


    http://www.pinklemonincrystal.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb onlangs toevallig nog een bestelling gedaan. Veel leuke betaalbare spulletjes idd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. IK heb deze ook en vind hem ook enorm fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kan mij nog van vroeger herinneren dat mijn moeder echt alles had van Yves Rocher. Maar wel super dat deze werkt, ik ben altijd bang dat ik daarna uitslag krijg maar misschien moet ik het gewoon eens proberen, fijne review XX

    BeantwoordenVerwijderen