donderdag 30 oktober 2014

Celebrating one year of Dressing in Labels

While today might be my 25th birthday, tomorrow I will be celebrating something else: the first anniversary of my blog Dressing in Labels. I remember I had the idea of starting the blog for a while but I let doubt and anxiety hold me back. I think the champagne I was sipping for my birthday, gave me the final push to put the blog online. And what a year it has been. Sometimes it was hard to stay inspired and post regularly but the fun events and meeting so many new people was the reward for the endless nights of writing. Today I'm going to show you my most read articles from the first year of Dressing in Labels. What kind of articles would you look to read in the future?

NL: Vandaag mag dan wel mijn 25e verjaardag zijn, morgen heb ik nog iets anders te vieren: de eerste verjaardag van mijn blog Dressing in Labels. Ik had al een tijdje het idee om een blog te starten maar liet me steeds tegen houden door twijfel en angst. Ik denk dat de champagne, die ik dronk op mijn verjaardag, me het laatste duwtje in de rug heeft gegeven om een blog te beginnen. En wat een jaar is het geweest. Soms was het zwaar om geïnspireerd te blijven en regelmatig te posten maar de fijne evenementen en het ontmoeten van zoveel nieuwe mensen was een beloning voor de eindeloze avonden van schrijven. Vandaag ga ik jullie dan ook tonen welke de meest gelezen artikels zijn van het eerste jaar van Dressing in Labels. Wat voor soort artikelen hadden jullie graag in de toekomst gelezen?

10) Beauty review: Maybelline Baby Lips


I did quite some beauty reviews the past year and you obviously liked them a lot. I got my first Baby Lips during a blog class event so this product is a great memory of that day. Want to read my review? Click here.

NL: Ik deed heel wat beauty reviews en dit viel duidelijk in de smaak bij jullie. Ik kreeg mijn eerste Baby Lips tijdens een blog class evenement dus dit product is een fantastische herinnering aan die dag. Wil je mijn review lezen? Klik hier

9) Event: Fashionata Sofie Valkiers' Ki6? Who are you? Cocktail party


What did I just say about fun events and meeting great people? This event was the first one I attended and Sofie Valkiers is one of the most inspirational bloggers out there. Read my experience of that night here.

NL: Wat zei ik zonet over fijne evenementen en het ontmoeten van geweldige mensen? Dit evenement was het eerste dat ik bijwoonde en Sofie Valkiers is een echte inspiratiebron. Lees mijn ervaring van deze avond hier

8) It bags


Every girl loves her bags and you obviously loved this article. A summary of my favorite bags here.

NL: Elk meisje is zot van haar tassen en jullie waren duidelijk zot van dit artikel. Ontdek mijn favoriete tassen hier.  

7) Beauty review: Yves Saint Laurent Rouge Pur coutoure lipstick nr 7 Le Fuchsia


One of my favorite beauty purchases this year. I love the color and everything about this Yves Saint Laurent lipstick. Go to this page to read how to apply it.

NL: Eén van mijn favoriete beauty aankopen van dit jaar. Ik vind de kleur echt super, eigenlijk alles aan deze lippenstift is super. Ga naar deze pagina om te lezen hoe ik hem aanbracht.

6) Hotspot: Kiwi Maastricht


Reviewing one of my all-time favorite restaurants Kiwi was so much fun. What can I say? The food is amazing and what else I like about this restaurant, you'll have to find out here.

NL: Het reviewen van één van mijn favoriete restaurants Kiwi was echt zo geweldig. Wat kan ik zeggen? Het eten was er heerlijk en wat ik nog geweldig vond aan deze plaats, moet je hier ontdekken.

5) Beauty review: Estee Lauder - Idealist Pore Minimazing Skin


Who likes huge pores? Nobody and this is obviously a problem that a lot of you are bothered by. My review got read a lot of times but if you need a refresher don't hesitate to click here.

NL: Wie houdt er nu van grote poriën? Niemand en dit is duidelijk een probleem waren vele onder jullie last van hebben. Mijn review werd immens veel gelezen, maar als je nog even een opfrissertje nodig hebt, twijfel dan zeker niet om hier te klikken.

4) Event: Denvin SS 14 Fashion Show


Our neighbors for The Netherlands know how to throw a fashion show. This event was one of the best I ever went to. The clothes, the vibe, the people,... everything was utterly amazing! Read my report here.

NL: Onze buren uit Nederland weten hoe een modeshow te organiseren. Dit evenement was één van de beste waar ik al naartoe ben geweest. De kleren, de vibe, de mensen,... alles was absoluut geweldig! Lees mijn verslag hier

3) Inspiration: Blair Waldorf



Gossip Girl was without a doubt the Sex and the city of my generation. You were either team Blair or team Serena. Up until this day the character of Blair Waldorf is iconized and if someone made headbands and capes trendy, it's without a doubt her. If you want some real Blair Waldorf inspiration, click here.

NL: Gossip Girl was zonder twijfel het Sex and the City van mijn generatie. Je was ofwel team Blair ofwel team Serena. Tot op vandaag is het personage van Blair Waldorf een echt icoon en als één iemand de hoofdband en de cape modieus heeft gemaakt, dan is zij het wel. Als je wat echte Blair Waldorf inspiratie wilt, klik dan hier.

2) Review: Zalando


We all love Zalando and I really noticed that from the numerous of times this article has been read. I got the chance to order something on the Zalando website and you can read my experience here.

NL: We houden allemaal van Zalando en dat merkte ik echt aan het hoge aantal keer dat dit artikel gelezen werd. Ik had de kans om iets te bestellen op de Zalando website en je kunt mijn ervaring hier lezen.

1) Beauty review: Celluli Lazer Size Code Biotherm


Unfortunately we can all get cellulitis and most people actually are bothered by it. Usually it's genetic specific but too much or not enough sports can cause cellulitis as well among other things. Luckily I found this product by Biotherm which notably nhances the problem. Read the full review here.

NL: Jammer genoeg kunnen we allemaal cellulitis krijgen en zo goed als iedereen heeft er wel wat last van. Meestal is het genetisch bepaald maar bijvoorbeeld te veel of te weinig sport kan ook één van de oorzaken zijn. Gelukkig vond ik dit product van Biotherm, het verbetert het probleem zichtbaar. Lees mijn volledige review hier.

13 opmerkingen:

  1. Congrats dear!
    Lena
    http://skinnycature.com/2014/10/30/skinnycature-does-munich-part-i/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, thats great! Congrats :)
    I would really love, if we could follow each other on BL and GFC! Please let me know in a comment on my blog :)
    I follow you now, waiting for you to follow back ;)
    xoxo Colli // my blog - tobeyoutiful

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd lieverd!!!! Geniet van je dag, en nog vele blog jaren..

    XXX

    http://justkvn.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie timing.. fijne verjaardag én blogverjaardag. Nou geniet ervan, meid!x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Happy birthday to you and to your blog, Karen!! <3 I am so glad you came this far!! :) That's really amazing!! It sure needs a lot a lot od patience!! :) I am so happy for you!! <3

    http://anshul90.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Happy Bday to youuu! Happy Bday to Dressing in labels! Vier het goed! xoxo Nele www.heartensole.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik herinner me nog op het feestje van Armani in Antwerpen dat je zei dat je graag een blog zou beginnen, maar dat je het nog niet zeker wist. En echt super goed dat je toch begonnen bent met bloggen! Ik kom hier graag je artikels lezen :) Een dikke proficiat dus! (ook met je verjaardag uiteraard!)

    Liefs,
    Marlies - Golden Mirrors & Pink Bows

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Klopt Marlies! Na Armani heb ik besloten om te beginnen! Bedankt meid!

      Verwijderen