vrijdag 31 oktober 2014

INSPIRATION: How to dress feminine in the winter?

We all love those long summer days with short dresses and slippers and nights out in maxi dresses and high heels. Unfortunately summer has come and gone again. Personally I sometimes struggle in winter to maintain my femininity. Because let's be honest: how comfortable is it to put on some pants, a sweater and Uggs. But with the tips below winter doesn't necessarily mean saying good bye to your sexiness.

NL: We houden allemaal van die lange zomerdagen met korte kleedjes en slippers en 's avonds maxi jurken en hoge hakken. Jammer genoeg is de zomer gekomen en weer weg. Persoonlijk heb ik soms wel eens moeite om mijn vrouwelijkheid te behouden in de winter. Want laten we eerlijk zijn: niets is comfortabeler dan een broek aantrekken, een trui en Uggs. Maar met de tips hieronder winter betekent niet perse afscheid nemen van je vrouwelijkheid.

1) The embelished skirt


2) Thigh high boots


3) The long white coat


4) Simple white shirt


5) The cape


6) Black and white


7) Leather


8 opmerkingen:

  1. Leuke inspiratie Karen! Dat eerste rokje vind ik trouwens echt super staan! Ik wil zelf ook nog zo eentje!

    Liefs,
    Marlies - Golden Mirrors & Pink Bows

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Marlies! Ik heb dat rokje vorig jaar in een klein boetiekje gekocht!

      Verwijderen
  2. Thigh High Boots blijf ik ook geweldig vinden, heb alleen het perfecte paar nog niet gevonden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nice! ik trek mijn knielaarzen weer uit de kast :). xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I really love your outfits!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo'n cape vind ik erg mooi, maar das niet echt realistisch met blote armen eronder in de winter xD zoals die madam op de foto. Verder zijn knielaarzen niet voor mij weggelegd xD

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik houd wel van die hoge laarzen! Gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen