vrijdag 10 oktober 2014

Shoplog #15

Goodmorning lovies! The weekend is almost there and I'm so excited about it! Another thing I'm really excited about is the things I bought the past month. It's been long since my last shoplog because I bought some things here and there, it felt pointless to share just one item every time. Let me know whether you like my new goodies!!

NL: Goedemorgen lovies! Het weekend is bijna daar en ik ben echt super blij! Iets anders waar ik erg blij mee ben, zijn de nieuwe spullen die ik me de afgelopen maand aangeschaft heb. Het is alweer een tijdje geleden sinds mijn laatste shoplog maar omdat ik hier en daar wat dingetjes kocht, vond ik het nutteloos om daar telkens apart een artikel over te schrijven. Laat me in de comments hieronder maar weten of je de items mooi vind!



I bought this Ted Baker dress at Goldie, I wore this to the MyGuess event

NL: I kocht dit Ted Baker jurkje bij Goldie. Ik droeg het tijdens het MyGuess event.


Right afterwards I was in Cologne for a business trip. In the local Kiko store I purchased the nail polish above and the primer below. I can't wait to review them both for you.

NL: Meteen daarna ging ik naar Keulen voor een werkreis. In de lokale Kiko winkel kocht ik de nagellak hierboven en de primer hieronder. Ik kijk er al naar uit om over beide producten een artikel te schrijven. 



This necklace is from H&M, and it's a really good lookalike from Dolce & Gabbana in my opinion. My mom got me the earrings like ages ago and I regretted not buying the matching necklace. Luckily I still managed to get my hands on it while shopping in Barcelona.

NL: Deze ketting is van H&M, en echt een goede lookalike van Dolce & Gabbana. Mijn mama kocht me de oorbellen al een hele tijd geleden en tot nu toe had ik echt spijt dat ik de bijpassende ketting niet gekocht had. Gelukkig vond ik de ketting nog tijdens mijn citytrip in Barcelona. 


Having Blair Waldorf as role model, resulted in my being obsessed with capes. I finally found my match at Mango. The picture doesn't do this lovely piece justice but I hope I can soon do an outfit shoot with it.

NL: Vermits Blair Waldorf mijn rolmodel is, heb ik dus ook een echte obsessie met capes. En eindelijk vond ik een cape die ik echt mooi vind bij Mango. De foto brengt de cape niet echt tot zijn recht maar ik hoop dat ik hem snel kan tonen via een outfit shoot. 


 My new H&M hat which you already saw in yesterday's outfit post

NL: Mijn nieuwe H&M hoed kon je al bewonderen in de outfit post van gisteren

My new crown jewel is this amazing Michael Kors clutch. You really feel the (fake) Leopard fur, it's so lovely to touch and a real eye catcher in every outfit.

NL: Mijn nieuwe kroonjuweel is deze geweldige Michael Kors clutch. Je voelt echt de (neppe) luipaard huid en het voelt echt zalig om aan deze clutch te komen; Een nieuwe blikvanger voor elke outfit.



You see these earrings everywhere. The originals are from Dior but unfortunately a bit too expensive for my wallet. Therefor I bought these amazing lookalikes on Whatthefashion

NL: Je ziet deze oorbellen overal. De originelen zijn van Dior maar jammer genoeg zijn deze een beetje te duur voor mij. Daarom kocht ik deze geweldige lookalikes via Whatthefashion.


6 opmerkingen:

  1. I freaking love the red dress and the fedora hat, they are super cute!!

    http://justohana.blogspot.com.es/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oehhh! Ik vind je cape super mooi! Die is echt super vrouwelijk en klassiek. Ben benieuwd naar je looks ermee!x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke items zeg, die hoed en clutch .. perfect! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind de parel oorbellen trend zo leuk, dit is een heel leuk exemplaar!
    x Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful red dress
    Lots of love, xx

    www.marysreturn.com
    www.marysreturn.com

    BeantwoordenVerwijderen