woensdag 22 oktober 2014

FASHION: NAF NAF Fall/Winter 2014-2015

I love checking out new collections, it makes shopping so much easier. When I go to a bigger city I sometimes make shortlists with shops I definitely have to visit because a brand caught my attention, like NAF NAF does this season. How do you prepare your shopping sprees?

NL: Ik hou ervan om nieuwe collecties te ontdekken, het maken het shoppen zoveel gemakkelijker. Wanneer ik naar een grotere stad ga, maak ik soms vooraf lijstjes met de winkels waar ik zeker moet langs gaan. Dit omdat een merk dan mij aandacht heeft weten te verkrijgen, zoals NAF NAF dit seizoen. Hoe bereid jij jouw shopping sprees voor?




1 opmerking:

  1. Ik maak vaak wishlists op voor mijn blog en dan heb ik ook meteen een idee in mijn hoofd van welke items ik graag wil. Maar even vaak ga ik onvoorbereid en vind ik de leukste items ;)

    Ik heb tijdens mijn stage bij Media Mania de hele collectie van NafNaf voorbij zien komen en ze is zo prachtig! Ik geloof dat de dichtste Naf Naf voor mij in Gent zit.

    Liefs,
    Marlies - Golden Mirrors & Pink Bows

    BeantwoordenVerwijderen