donderdag 2 oktober 2014

OUTFIT: Last grasp of summer

Regular visitors of my blog will have noticed that I enjoyed a lovely citytrip to Barcelona recently. I have to admit that Barcelona wasn't super high on my wish list of cities to visit, still I don't regret this city trip. I have been to prettier cities or better shopping places still the city made me fall in love.

The second day of city tripping was filled with sightseeing. Most people would wear hideous shorts and climbing shoes for this occasion but as a fashion blogger this is absolutely a no-go. Still I wanted to wear something quite comfortable because I also wanted to enjoy my time in Barcelona rather than worrying about my appearance. The look you see below was just perfect for that. I know it resembles this outfit but I just love my Patrizia Pepe skirt too much to stuff it away in a closet. Later this week I will show you more from Barcelona but right now I would like to know your opinion about this outfit!



NL: Mensen, die regelmatig mijn blog bezoeken, zullen wel gemerkt hebben dat ik genoten heb van een zalige citytrip naar Barcelona. Ik moet toegegeven dat Barcelona niet erg hoog stond op mijn wenslijstje van steden om te bezoeken maar toch heb ik geen spijt van deze trip. Ik ben al in mooiere steden geweest en leukere plaatsen om te shoppen maar toch ben ik verliefd geworden op deze stad.

De tweede dag van de citytrip was gevuld met bezichtigen. De meeste mensen zouden hiervoor afgrijselijke shorts dragen in combinatie met bergschoenen maar als modeblogger is dit natuurlijk een absolute no-go. Toch wou ik wel iets comfortabel dragen want je moet natuurlijk ook wel kunnen genieten van een reis in plaats van je de hele tijd op je ongemak te voelen in een bepaalde outfit. Ik weet dat er gelijkenissen zijn met deze outfit maar ik hou echt te veel van mijn Patrizia Pepe rok om hem zomaar weg te steken in de kast. Later deze week zal ik nog meer tonen van Barcelona maar nu had ik graag jullie mening geweten over deze outfit!









What I'm wearing

blouse: Primark // skirt:  Patrizia Pepe // shoes: Steve Madden // sunglasses: Ray-Ban // bag: Louis Vuitton // watch: Michael Kors

5 opmerkingen:

  1. Oh, heerlijk zeg! Kon ik dat maar ook doen. Ik vind je rok van Patrizia Pepe echt geweldig trouwens. Mooie outfit heb je er van gemaakt!x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat rokje is super geweldig!
    Staat je beeldig! Was leuk je te zien bij Supertrash <3
    Ik heb mijn eerste Parijs post online ;)
    Dikke kus lieverd

    www.limaswardrobe.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow! This looks great… I’m loving the skirt and stadium photos!
    Kisses from Miami,
    Borka
    www.chicfashionworld.com

    BeantwoordenVerwijderen