vrijdag 28 augustus 2015

OUTFIT: Suede dress





NL: Afgelopen zomer kon je niet voorbij de flashback naar de jaren 70 in de mode en vooral suède was daarin alom vertegenwoordigd. Jammer genoeg vond ik nergens het perfecte suède item voor mij, allensinds toch niet tot dat ik naar de opening van de Primark in Gent ging. Daar tikte ik dit jurkje voor een zacht prijsje op de kop. Voor deze outfit koos ik ervoor om verder in hetzelfde kleuren palette te blijven.

ENG: This summer you couldn't look pass the 70'ies flashback in the fashion world and especially suede was everywhere. Unfortunately I hadn't yet spotted the perfect suede item for yours truly. Well that was until I got invited to the Primark opening in Ghent, where I found this dress for a small price. I opted to keep up the colour palette for the complete outfit.

Q: How do you feel about my outfit?










I'm wearnig:

dress: Primark // sandals: Steve Madden // bag: Michael Kors // hat: H&M // watch: Michael Kors

27 opmerkingen:

  1. Awesome dress!
    Have a great day!
    Natallia Jolliet
    http://www.alexphotographygeneva.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I love your look so much! Super cute and comfotable as well.

    marliafransiska.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hé ik heb dat kleedje ook mee naar huis genomen! :D Zo toevallig! Staat u echt mooi!
    Ik heb het mijne nog niet aangehad ;) Moet dringend eens verandering in komen ;)

    Liefs,
    Marlies - Golden Mirrors & Pink Bows

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Marlies! Ik ben er zeker van dat jij er ook een mooie combo mee gaat verzinnen!

      Verwijderen
  4. Lovely <3
    Fabulous look!
    Hugs and kisses :-*
    Happy weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuke jurk! Echt heel tof.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk is die zeg.. ik moet ook weer naar de Primark zie ik =D. xx

    http://www.esmeraldaattema.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I love your hat! *-* Kisses from Barcelona! :*

    http://nunubobomama.blogspot.com.es/

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Staat je echt super goed babe.. Leuk gecombineerd ook zo met die ketting, ik moet inderdaad ook maar is naar de Primark ;-)
    XX Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  9. You're so banging on trend with the suede dress. Love the hat too :))

    BeantwoordenVerwijderen
  10. It's a great look perfect for the summer time
    xoxo
    www.welovefur.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. What a beautiful suede dress dear Karen! :)
    Simimaus

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super leuk jurkje!!!

    xxx Linsey from POSE-BLOG.com

    You can also check my BLOGLOVIN & FACEBOOK if you like! :)

    BeantwoordenVerwijderen