zondag 2 augustus 2015

FASHION: Outfits July recap

A lot of bloggers do a recap of their outfits from the past month. I always enjoy reading these kind of posts so I thought why not introduce it to Dressing in Labels as well. Time flies by so fast and it's always good to look back on what you've accomplished. Which is your favourite outfit?

NL: Veel bloggers maken elke maand een overzicht van hun outfits van de afgelopen maand. Ik vind dit soort artikelen altijd interessant om te lezen en dacht: "Waarom introduceer ik dit ook niet op Dressing in Labels?". Tijd vlieg zo snel voorbij en het kan nooit kwaad om eens terug te kijken op wat je bereikt hebt. Welke outfit is jouw favoriet?



















22 opmerkingen:

  1. The first two outfits are my favorites from this list!

    x- Naomi in Wonderland

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind 'Leopard shopping' erg leuk! :-) Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lovely outfits dear <3!

    http://www.adelaacanski.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. jaaa super leuk!!! sowieso die ponte vechio ;-) maar ook die yellow maxi dress..
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jij hebt de outfit op ponte vecchio dan ook super geshoot hé!

      Verwijderen
  5. Ik vind outfit nr. 1 het leukste want het rokje vind ik echt prachtig :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk dat je dit doet! & Die gele jurk is gewoon prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit soort artikels vind ik zelf ook altijd heel erg leuk! Er zitten veel toffe outfits tussen, maar ik vind die gele maxi dress je echt prachtig staan, dus als ik moet kiezen is dat mijn favoriet ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I love the bag! And the yellow dress <3<3<3
    xoxoxox
    http://www.siracusinaproductions.com/2015/07/un-verano-sin-sandalias-es-como-un.html

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Allemaal heel mooie oufits, maar de eerste en tweede zijn nog steeds mijn favorieten! Hopelijk vind ik nog zo'n mooie maxi-dress die mij past want dat is nogal een opgave, ze zijn altijd veel te lang!

    X Sara

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Mijn jurk was ook te lang maar heb die laten korter maken bij de naaister!

      Verwijderen
  10. love these outifts, especially gorgeous skirt at first one and yellow dress! very nice!
    xo,zia

    p.s.check out my new post on blog
    ziaglance.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je outfit met de gele maxi-jurk blijft mijn favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen