zaterdag 15 augustus 2015

FASHION: Knokke is always a good idea





ENG: Today I show you the outfit which I wore during my second day in Knokke. It was a sunny day and I wanted to wear something colourful. Luckily I took this blue skirt with me which I purchased at H&M for only € 5 during the sales. It matched perfectly with the bag I got from Dresslink a while ago. 

Today I'm going to watch to watch the cyclists at the Eneco tour and tomorrow I might be heading to Belgian's most gorgeous seaside city again. Follow me on Instagram and Snapchat @karenliesens for live updates. 

NL: Vandaag toon ik jullie de outfit die ik droeg tijdens mijn tweede dag in Knokke. Het was een zonnige dag dus ik wou iets kleurrijk aandoen. Gelukkig had ik dit blauwe rokje meegebracht dat ik voor € 5 scoorde in de solden bij H&M. Het paste ook perfect bij het tasje dat ik een tijd geleden opgestuurd kreeg van Dresslink

Vandaag ga ik naar de wielrenners kijken in de Eneco Tour en morgen ga ik misschien weer richting Belgisch' mooiste badstad. Volg me zeker op Instagram en snapchat @karenliesens voor live updates.

Q: How do you feel about my outfit?









I'm wearing:

shirt: Ted Baker // skirt: H&M // bag: Dresslink// sandals: Steve Madden // sunglasses: Prada // watch: Michael Kors // ring: H&M

21 opmerkingen:

  1. Mooie look hoor! Die zonnebril staat je echt enorm goed.

    x- Naomi in Wonderland

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow voor maar €5 altijd leuk die koopjes.. Staat je ook super goed, en ook leuk met dat tasje..
    Fijn weekend babe
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke rok zeg! En dat voor zo'n prijsje :).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oooeh echt heel leuk met die flashy rok
    staat je leuk

    liefs
    Karlien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. So cute outfit
    I love your skirt so much

    The Bandwagon Chic | Instagram | Bloglovin | Snapchat: bandwagonchic

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke outfit! Dat blauwe rokje past zeker leuk bij je tasje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. nice, love it :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Love the lace sleeves on the top! so cute.

    Do you have Bloglovin'?! Let's follow each other!

    xx Falasha

    Bite My Fashion ll Instagram ll Bloglovin'

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ooh dat tasje is supermooi! Echt een leuke outfit, staat je heel goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Loving the style. Would love it if you could check out my newly launched Holiday Style Diary!
    Kisses xo | From Aliona With Love 

    BeantwoordenVerwijderen